iPod Touch

Hee!
Ik wil voor mijn verjaardags geld een iPod Touch kopen, denk ik. Ik weet het alleen nog niet helemaal zeker…
Heeft een van jullie de Touch? En wat zijn voor en nadelen ervan?

Daag! (Alvast bedankt (A) )

I love my touch :3

Owja! Ik heb nog een vraagje erbij!
Uhm… Ik had ergens gelezen dat je hetzelfde als dat bij de iPhone is je bij de Touch kan doen, dan moet je hem hacken ofzo… Heeft een van jullie dat gedaan??

En… Kan je je mail bekijken als je op internet zit??

DOEN!!! de iPod touch is echt geweldig. video,muziek games. ik heb het er allemaal op staan. en het leuke is ook dat als je connectie hebt met de apple aplication store dat je dan gratis games kan downloaden. Ik speel het altijd graag in de bus naar school. De Ipod touch is ook nog een leuke beauty ding :wink: de achterkant is een spiegel dus je kan altijd en overal je make-up bijhouden. Nou heb ik natuurlijk een invisible shield. ( een speciaal plastic plakkertje voor om heel je ipod touch. Gemaakt van materiaal dat ze ook in het leger gebruiken. Je krijgt niet niet kapot. Helaas alleen te bestellen in Amerika ) Dus mijn siegel blijft schitteren.
De Touch kan erg lang met de batterij als je gewoon muziek luisterd. Maar waneer je een film bekijkt of een spel speelt gaat het een stuk sneller. EN…door de wifi verbinding heb je gewoon draadloos internet. Ik zit stiekem altijd op HYVES via mijn ipod touch op school. haha niemand komt erachter.

haha weer antwoord op je vraag :wink: de mijne is idd gehacked. hij kan nou echt ALLES wat een iphone ook kan…behalve bellen :wink: de rest is het zelfde…en ja e-mail kan ook :grinning: maar niet je msn mail Dat kunnen alleen die nerds die geupdate hebben :wink: wel je gmail

VET! :grinning:
Allemaal +++++++++++ punten! :grinning: :dancing_women:

En hoe doe je dat hacken dan?:grinning:

Ik hou van mijn iPod touch :3

En hotmail er op is wel mogelijk, als je er gewoon een keer op zoekt naar google, vind je zoiezo wel een manier, op mijn iPod touch ken ik nu dus mijn hotmail checken

Handug! =D

Upje hoe hack je zo’n ding?

Dat doe je met Jailbreak of zoiets las ik op google, maar ik weet niet precies hoe het in zijn werk gaat, ik ben het ook niet van plan met mijn iPod :slightly_smiling_face:

hoezo dan?(A)

Ik had (alweer) nog een vraagje…
Waar hebben jullie hem gekocht? Via internet of in de winkel??

En hoeveel GB heb jij? :grinning:

Nog iets wat je met een iphone wel kan, wat met een ipod touch niet kan: overal internetten. Bij de touch moet er een draadloze internetverbinding in de buurt zijn. Bij de iphone zit internet bij je abo inbegrepen.

Over 20 dagen heb ik 'n iPhone, mag dan namelijk m’n abo verlengen.

Klein beetje up! :slightly_smiling_face:

Ik wil dr ook zo graag een :frowning_face:

Hii, egt kope een ipod touch!! kheb hem voor kerst gekocht en ben er nog steeds bly mee :grinning:

wel als je hem wilt hacken kan dat alleen nog maar met de eerste generatie, met de tweede generatie is wel al een oplossing gevonden las ik ergens maar zyn ze eigenlijk nog mee bezig. omdat het te ingewikkeld is. en als je heb en wilt hacken heb je internet nodig en dat kan met de ipod touch idd alleen draadloos dat internet. je moet hem eerst jailbreken en op google staat er zoveel over!! ook op youtube staan allemaal tutorials over. als je dat heb gedaan moet je met een speciaal programma 'inbreken’in je ipod en moet je iets verwisselen ofso. maar je moet wel zorgen dat je versie 2.0/ 2.1/ of 2.2 hebt en niet 1. nog wat want dan pakken de spelletjes niet.

succes met het beslissen of je hem neemt.
xoxo Alies

Ik kon niet meer wachten dus ik heb hem gekocht :stuck_out_tongue:
Ik heb die van 16 gb hier gekocht: http://store.apple.com/nl…ly/ipod_touch?mco=MTE3MzE
En ik weet niet wat het nummer is… :frowning_face:
Ga ik zo nog 1xtje kijken :slightly_smiling_face:
Heel erg bedankt jullie allemaal!:smiley:

Ik heb een 16 GB , En I loveee ! Ben vastgegroeid aan mn iPodje. Maar heb wel een probleempje de computer waarmee ik altijd mijn muziek erop zette reageer niet meer op mn iPod ik doe het nu via een andere computer en dat kan ook wel maar dan moet je hem NIET meer synchroniseren alleen maar slepen. anders is echt alles weg. (als iemand dit herkend wil ik graag weten wat jij eraan deed , dus zegmaar de thuiscomputer veranderen)
maar verder is de touch GREAT . ik ga de mijne binnenkort waarschijnlijk updaten .
hij komt trouwens van de media markt. daar hebben ze een keer in de zoveel tijd iPodMenia en dan krijg je echt veel korting. scheelt op de 16gb vaak al zo’n 50 euro