Ipod Touch.

Hee meiden!
Ik wil misschien binnekort, na mijn verjaardag, een Ipod Touch kopen.
Nu is de vraag aan degene die hem hier hebben; Is die fijn in gebruik ?
Al problemen mee gehad ? Heel erg bedankt alvast !
liefs.

Zoekfunctie…
Maar ik heb hem een jaar nu en hij is superfijn!
Voordelen:
Reageert goed/snel
Mooi beeld
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Goede geluidskwaliteit
Makkelijk in gebruik
Goede batterij

Nadeel:
Geluid over de speaker is wat minder
Achterkant krast snel

Ja, ik vind hem harstikke fijn zelf heb ik hem laten jailbreaken zodat je leuke achtergronden kan doen, gratis spelletjes enz. Maar hij is echt handig, je kan buiten/binnen op internet, ( msn enzo ) maar wel als je wifi hebt!

Ik heb eerste generatie Ipod Touch en ben er heel blij mee!
Wel jammer dat de achterkant snel begint te krassen…
Je kan er van alles mee; internet, spelletjes (downloaden via Itunes), muziek luisteren, het weer checken, alles :grin: En je hebt superleuke apps via Itunes-store, die gewoon gratis zijn (: (voor de meeste moet je wel betalen, maar als je goed zoekt vind je hele leuke gratis apps)

ik heb hem ook! als je echt een muziekliefhebber bent, zou ik niet de 8 gb nemen… die staat dan zo vol. ik heb zelf die van 32 gb (is eigenlijk nog te weinig voor mij =O)

Klinkt allemaal goed, haha. Heel erg bedankt meiden! :]

Superding!

Hier was volgens mij al een topic over, maargoed. Ik heb die van mij nu een jaar en ik kan echt niet meer zonder. Heerlijk om op een saai feest die dopjes in je oren te stoppen en Nirvana of Mudhoney op het hardste volume te zetten. Ik maak vooral veel gebruik van het internet, ik bezoek hyves nauwlijks meer op mijn gewone computer. ^^ Hij is snel leeg, logisch, maar dat is voornamelijk als je hem oplaadt aan je computer. Een oplader voor in het stopcontact kost 15 euro en is echt aan te raden.

één woord, TOPAPPARAAT!

Neem alleen géén 8GB, die heb je zo vol met muziek en apps.
dat is echt zonde.

Ik ben echt gek op mijn iPod Touch :grinning:
Alleen de batterij is erg snel leeg…
Maar verder is ie echt geweldig, je kan er zo veel mee!

i love it !

Ik zit nog te twijfelen, 16 of 32 gb…

Ik heb er een, heb er alléééééén maar problemen mee, maar toch is het me geweldigste aankoop ooit hahaha. Ik kan er bijv geen muziek opzetten omdat ie itunes niet pakt bij mij, hij is al paar x opgestuurd naar apple maar die konden er ook niks mee en shit, ik liet m een keer vallen en nu zitten er twee grote barsten in het scherm, maar de spelletjes en internet zijn top!;p kan niet meer zonder

Ik heb er 1 en hij is zooo fijn! Vandaag is mijn LCD scherm kapot gegaan heb hem al uit elkaar gehaald en ga even een nieuw schermpje kopen om die er in te zetten. :grinning: Voor de rest is ie top! + Jailbreaked XD

Heb 'm al bijna een jaar, geweldig ding! :grin:
Heb er nog steeds veel plezier mee :slight_smile:

Opzich wel fijn alleen ik miste het internet (als je dus niet thuis bent) heel erg. Daarom een iphone verkocht, moet mn ipod touch nog verkopen, zit helaas wel een klein deukje in de achterkant ><"

Ik had hem eerst en vond hem echt super!
Jammer dat ik hem nu niet meer heb :frowning_face:

Ik heb mezelf laten vertellen als iTunes hem niet herkent als officeel apparaat dat het dan ook géén officeel apparaat is. Laten vallen is sowieso eigen risico en Apple zou er wel wat mee moeten doen als het binnen je gerantiebewijs valt.

Heb je per se Itunes nodig voor een Ipod?

ja :slightly_smiling_face: