iPod Touch.

Ik wil heel graag een ipod touch voor mijn verjaardag, dus ik
was bezig met mijn ouders aan het overhalen ’ maar ze vinden
het een doelloos ding & vinden dat ik gewoon een mp4-speler
moet kopen die hetzelfde is.

-dus hebben jullie nog argumenten waarvoor een ipod duizend keer
beter is? want ik heb er zelf niet heel erg verstand van enzo
& weten jullie of je ook via een andere manier dan iTunes muziek
kan downloaden die gratis is?

weten jullie trouwens ook of 8gb genoeg is? of dat je echt meer moet
nemen. want ik zag laatst een supermooie aanbieding in de folder
voor een ipodtouch 89b voor 144 euro.

alvast bedankt ;$ !

Hij heeft mooi geluid, veel geheugen, je kan er films op kijken. Uhm wat nog meer. Oja hij sorteert de liedjes op naam, dus liedjes die beginnen met de A staan ook bij de A en dat soort dingen. Oja als je de iPod schud terwijl hij niet vergrendelt is gaat hij naar het volgende nummer, het beeld kan draaien. En als je wi-fi hebt thuis kun je op internet zitten en dus ook het weer bekijken, de beurskoerzen volgen, mailen en dat soort dingen. Het is gewoon een makkelijk ding.

Dit is alles wat ik kan bedenken zo snel. XD

via limewire kan je ook downloaden.
of gewoon cd’s kopen, dat is tenminste niet illegaal ( niet dat ik dat altijd doe hoor), en dan die op je computer zetten en via iTunes op je iPod zetten.

ligt eraan hoeveel liedjes je hebt? ik heb nu een touch van 32GB,
2000 liedjes ongeveer en 15 GB gebruikt ( ook spelletjes erop enzo, dus zal in totaal wel iets van 12 GB zijn aan muziek voor die 2000 nummers).

Ik heb zelf een touch en ik vind het gewoon geweldig! Je kan gratis applications downloaden. Dus onder andere spelletjes en nog meer verschillende dingen (daarnaast kan je er ook veel kopen, voor beiden heb je wel een itunes account nodig). Je hebt er wifi op zitten, dus als er ergens onbeveiligd internet is kan je op internet (of je moet het wachtwoord weten). Je kan er video’s op zetten, net zoals bij de andere iPod’s. Er staan standaard dingen als een rekenmachine, contactpersonen lijst, google maps en nog meer op.

Je kan muziek downloaden op internet maar je zou het eigenlijk braaf moeten kopen =P

Ik zit over de 1000 nummers en mijn oude iPod van 8 gb zat helemaal vol. Maar de applications kosten ook nog ruimte als je ze download dus ik zou niet een 8 gb nemen als je al muziek van 7gb in totaal hebt. Ik heb nu 32 gb en heb nog meer dan 20 over, dus ik kan nog een tijd vooruit.

Je kan alles doen wat ze hier boven zeiden.
Ik heb er ook een, met 32GB ik dacht dat 8GB niet genoeg zou zijn, maar datis meer dan genoeg, want je hebt er ook youtube op, en die kan je dan gebruiken als je draadloos internet verbinding hebt thuis, dus dan ga je makkelijker naar youtube dan dat je een liedje download.

Hij is ook heel erg makkelijk, en als je een normaal emailadres hebt (geen hotmail, live enzo, die done het niet bij mij) kan je je email adres dr in zetten, en gewoon je mail ontvangen op je iPod, als je draadloos internet hebt. En je hebt er safari op, en iTunes en daar kan je dus meteen liedjes kopen, en er is de app store, daar kan je spelletjes kopen, of gratis downloaden maar dat zijn meestal soort van ‘demo’s’.

En ik hbe verder een paar spelletjes dr opstaan, en heel wat applicaties, zoals hyves, skyradio, girlscene en loesje xD
En ik heb er ook allemaal foto programmatjes op staan (de gratis, ik heb geen credit card dus kan niks kopen daar) Zoals paintshop, en lego fotos en zn ander vaag dingetje.

Maar die iPod is echt de moeite waard !

Oh, haha ik zie net nu ik mijn reactie verstuurde dat de gene boven mij het zelfde had gezegt xD

-wifi
-mooier geluid (en hele fijne oordopjes)
-makkelijk aan te sluiten op je computer, omdat je itunes op de pc hebt.
-overzichtelijk, doordat je muziek lekker geordend is.
-allerlei extra opties, zoals spelletjes en allerlei apps.
-goede kwaliteit.
-als hij kapot is, word je goed geholpen in de mac-store =)
-(meestal) veel geheugen

Ik heb zelf ook een iTouch en ik ben er nog steeds SUPER blij mee, ik gebruik hem echt super veel! (heb hem al bijna een jaar…)
Maar argumenten…:

-Je hebt Wi-Fi (“gratis” internet dus), dat je thuis en op andere plekken op internet kan.

• Je hebt alle soorten apps, met echt de handigste dingen!, super leuke spelletjes enz.
  • wat dus ook een app is → hyves, facebook, girlscene, pathe, youtoube, mail enz. kan je alles heel snel opzoeken !!
  • Je kan er films op bekijken
  • Liedjes met foto’s en songteksten enz.
  • De Touch werkt echt super goed!! Echt heel handig
  • Je kan pingen met andere mensen die een iTouch of een iPod hebben. (dus gaat smsen met elkaar).
  • Je kan hem als zaklamp, wekker enz. gebruiken haha…
  • Je kan via je iPod ook foto’s uiprinten via de computer, maarja je hebt allemaal van dat soort leuke apps!

en ik denk zelf dat 8 GB wel veel is maar ik heb zelf 16…
SUCCES!

hij is awesomeeeee
foto’s kun je gratis bewerken super goede kwaliteit, toucht lekker, films downloaden en kijken, met internet(wifi) kun je ook boeken lezen en google maps super handige lijst waardoor je door je nummers kunt scrollen, je kunt superveel gratis spellen downloaden. en liedjes downloaden doe ik via limewire dan laat ik ze synchroniseren(herkennen) door iTunes en dan zet hij ze automatisch op mn iPod touch :dancing_women:

Ik wil er ook een gaan kopen! Maar ik heb gehoord dat na de zomer een nieuwe uitkomt, ook met camera enzo, dus dan wacht ik tot die uit is.
Heb ik nog even de tijd om te sparen!

moet je draadloos internet hebben om op internet te komen op Ipod touch?

ja (;

je hebt WiFi
je kan veel leuke spelletjes spelen
je verveelt je nooit
je kan zonder oortjes luisteren
je kan altijd snel kijken op je school site of er lessen uitvallen zonder de pc op te starten
Je kan applicaties downloaden zoals ; Huiswerk planner.

trouwens , bij de media markt heb je korting =D