iPod Touch

[i]Hoi,

Ik wil graag een iPod touch kopen, maar ik weet niet of die goed is, van andere hoor ik dat de iPod niet goed is, en andere zeggen weer van wel. Ik heb zelf een iPod nano 3degeneratie en die werkte prima, alleen nu is die al bijna 2 jaar oud, en de batterij iszwak, en ik wil graag een nieuwe iPod, ook omdat ik meer geheugen nodig heb, want de 4GB is bijna op…

Dus wat vinden jullie van de iPod touch?
Ik weet dat iedereen een eigen mening heeft, maar ik wil graag iets kopen wat een beetje redelijk is.

xx[/i]

Heb hem zelf niet, dus ook geen ervaring ermee.
Maar hij is wel supermooi <3.

Ik heb er een, 16GB, and I love it! Ik vind hem helemaal geweldig, gebruik hem iedere dag. :slightly_smiling_face:

ik heb ook een iTouch 16GB

vorig jaar gekocht en hij doet het nog net zo goed
en hij is fijn :]

Ik heb ook een 16GB.
heb hem helaas al 2x moeten opsturen omdat hij gewoon niks meer deed, maar voor de rest is hij echt top <3

ik heb deeee ipod touch en hij is chill :grinning:
het enige nadeel vond ik dat als je naar school fietst ofzo niet zonder te kijken naar een volgend liedje kan klikken, want het is dus touchscreen :stuck_out_tongue:
en dat het onhandig was tijdens de coupertest :stuck_out_tongue:

maar voor de rest is die suuperchilllll dus ik zou hem wel kopen ja : D

trouwens, als iemand uit je familie van plan is zo’n grote Mac te kopen, dan moet je dat tegelijk doen want ik kreeg mijn ipod er voor 30 euro bij : D

O okee bedankt voor jullie reacties.

Ik denk ook dat ik hem ga kopen, alleen dan bestel ik hem op apple.com
Dan kan ik hem graveren. xD
Ik moet alleen nog kijken hoeveel geld ik dan heb, want ik wil hem graag op mn verjaardag, of dr na betellen :'D
xx

Ja, dat heb ik ook gedaan. Echt goede service, superhandig.

mijn komt morgen binnen i hope <3

ik heb een 16 gb en i love it !

Ik ben superblut, hoe duur zijn ze eigenlijk, wil er ook 1 XD

Die heb ik ook. Ik zou als ik jou was wel voor 16GB gaan, aangezien 8GB heel snel vol zit (door films, spellen etc.) Ik hou echt van mijn iPod <3 Echt zo’n geweldig ding is het!

Sinds kort heb je ze bij apple.nl al voor 179, dan heb je wel 8GB waarmee je het waarschijnlijk niet redt ;p

Ik heb hem zelf niet maar ik hoor r wel goeie dingen over. :slightly_smiling_face:

Ik heb hem en ik vind hem chill batterij gaat lekker lang mee en hij is mooi!

als ik internet gebruik zijn batterijen binnen 3 uur op >_<

Ik heb ook die van 16 :slightly_smiling_face:
En ook heel erg blij mee!
Die spelletjes vooral, dat is echt super ^^’

Maar er was laatst een lange vragenlijst van iemand die er ook 1 wilt aanschaffen, misschien kan je daar ook even kijken ! Veel mensen hebben die ingevuld namelijk =]

Ik zou zeker niet twijfelen om hem te kopen :slightly_smiling_face: