ipod touch zoekt geen contact met itunes.

Hee!

Ik heb vandaag voor mijn verjaardag een ipod touch 4th generation gekregen van mijn ouders. Nu wil ik hem graag synchroniseren met itunes, en er op die manier liedjes e.d. opzetten. En nu komt het: hij doet het niet. Pure frustratie hier. Ik sluit de ipod via het usb-kabeltje aan op mijn laptop, maar itunes ‘vindt’ hem als het ware niet. Terwijl de ipod wel goed is aangesloten, want daar krijg ik wel een berichtje van.

Ik heb nog een andere, oudere ipod, een ipod nano, en als ik die op dezelfde manier aansluit op mijn computer, dan vindt itunes hem gelijk, en dan kan ik gelijk synchroniseren etc. Iemand een idee hoe het komt dat dit bij mijn touch niet werkt? En wat ik er aan kan doen om het wel te laten werken? Terug brengen naar de winkel gaat hem helaas niet worden, mijn ouders hebben de ipod besteld via een Franse site.

Alvast bedankt!
Liefs,

eerst itunes uitzetten

dan aansluiten ?

Hetzelfde probleem met iPod touch

Mijn broertje had dit ook, volgens mij doet hij het nu wel. Maar ik weet niet hoe. Mijn broertje is nu niet thuis, maar ik zal het straks eens vragen :slightly_smiling_face: Als ik het vergeet, gastenboek/note maar even :wink:

update je iTunes.
Voor de nieuwste iPod moet je waarschijnlijk ook de nieuwste iTunes hebben.

Dit is pas sinds vandaag, bij mij. En ik heb hem al een tijdje,