Ipod touch - verbinding icoon maar toch geen verbinding

Ik heb een vraag, mijn ipod touch heeft het altijd normaal gedaan met internet, en ik ben niet naar een ander draadloos netwerk gegaan, gewoon nog dezelfde. En er staat ook nog gewoon verbinding met “het netwerk” , en dat icoontje links bovenin staat er ook nog maar als ik dan naar een app of safari ga dan staat er dat er geen verbinding is.

Weet iemand wat dit is?
Bedankt.

Dat heb ik op school ook gehad, totdat onze school een ander netwerk kreeg waar ik wel normaal internet op had.

Geen idee dus, upje voor jou.

uhm misschien ligt het aan de router ofzo?

Had ik dinsdag ook even, en gister deed hij het weer gewoon.

Vriendin van me heeft het ook, maar zij kan nu helemaal niet meer op internet op de iPod.

@Kim ja ik kan ook niet meer op internet, dan staat er; ben je binnen bereik van wifi of 3G, of staat je vluchtmode aan? En dat terwijl er wel gewoon een icoontje van verbinding staat. Ik zou trouwens niet weten hoe je de vluchtmode uit moet zetten?

Vluchtmode kan uit via instellingen en dan gelijk de bovenste (bij iPhone tenminste)
Maar ik heb dat ook een tijdje gehad, bleek dat ik de hele tijd het verkeerde wachtwoord van mijn internet gebruikt had -__-"

@Marianka omg bedankt haha, door jou ben ik ook op het idee gekomen dat mijn wachtwoord van m’n netwerk wel eens fout kon zijn, is dus ook zo! Bedankt hij doet het weer :grinning:

Hee heb jij ook iPod touch? Hihi

@Nadia ja haha (: