iPod Touch scherm gebroken.

Hi, nou, ik was er al bang voor, aangezien ik alles uit me handen laat vallen, maar vorige week liet ik dus mijn iPod touch op de stenen vallen. Barst in het scherm. Godzijdank deed mijn touch screen het nog wel, alleen er zit dus een aardige barst in het scherm.

Nu vraag ik me af, of iemand dit ook heeft gehad en een winkel/betrouwbare site weet om het te laten repareren. Ook nog voor een leuke prijs als dat kan. Want ik wil geen honderden euro’s er voor betalen.

En dan nog een vraag: is het zo dat nu er een barst in zit mijn iPod eerder kapot zou kunnen gaan ofzo (touchscreen bijvoorbeeld) want als dat niet zo is, en de prijs voor reparatie is overal heel duur, dan laat ik het, ondanks dat het wel hinderlijk is, zo. En, ik weet dat ik ook research kan doen op google, ben ik al mee bezig, maar misschien weten jullie iets :slightly_smiling_face:

Heeft iemand ook ervaring met ipod-service.nl Betrouwbare site? Al vind ik de prijs wel duur maarja.

Ook iemand die ik ken heeft z’n Iphone ergens laten repareren voor 20 euro of iets. Voor 20 euro wil ik het ook wel graag repareren, maar ik ken diegene niet persoonlijk dus kan het niet vragen.

Alvast bedankt!

Heb je geen garantie meer? Mijn muziek doet het niet goed meer, en ik ga maandag naar de dixons terug met mijn bon.

Heb je je garantiebonnetje nog? Want dan kan je gewoon terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

Verder breng ik mijn kapotte spullen vaak naar een klein winkeltje hier in Amersfoort, waar ze dingetjes repareren.
Maar iets als Mediamarkt is ook altijd wel betrouwbaar.

Gebroken scherm valt niet onder de garantie helaas.

je kan via apple ding voor iets van 80 euro maken.
en hij gaat door die barst een heel stuk sneller kapot, als die in aanraking komt met water.
ik heb ook een barst, maar ik moet nog even 80 euro sparen
maar dan ga ik hem zeker later make

Tsja, dan zou ik hem inderdaad voor 80 euro laten maken. Ik zou het hem wel waard vinden eerlijk gezegt.

Mijn telefoon heeft ook een barst in het scherm, het is geen touchscreen ofzo maar er is wel veel vuil in gaan zitten. Het is dat ik er geen last van heb want het is zegmaar het kleine scherm waar alleen een klok op staat anders had ik m laten maken. Als je een ipod hebt zal ik er zeker wat aan laten doen. Als dat ding helemaal vol met vuil zit én je touchscreen doet het niet meer kost het je alleen maar meer geld.

Omg dit is toevallig!
ik heb een paar dagen geleden exact hetzelfde meegemaakt!
ik heb ook een beetje research gedaan en ik ben erachter gekomen dat ipod-service.nl tot september op vakantie is…
maar ik blijf dit goed in de gaten houden en als ik iets weet zal ik het posten :grinning:

haai,
je moet even kijken op phonesandmore.nl
daar had ik naar gemaild en ze zeiden dat het 55 euro kost plus 8,75 euro verzendkosten
dus dat valt nog best wel mee