Ipod touch problemen

HELP!
Ik wilde net zoals normaal een liedje gaan luisteren, maar mij ipod reageerde er niet op dus ik dacht, ik start hem opnieuw op. Want bij een aantal help dingen stond er dat je bij problemen je ipod opnieuw op moest starten. Maar hij gaat nu niet uit, je ziet de hele tijd dat ‘rondje’ als hij aan het laden is voor het uitgaan, maar hij houd maar niet op… Ik wordt helemaal gek, hij reageert ook nergens meer op. Ik heb hem pas een maand, en heb er verder niks geks mee gedaan…
Weet iemand iets?

wachten tot batterij leeg is… of accu/batterij eruit halen maar dat kan volgensmij niet bij ipod. en dan opnieuw opstarten

misschien kijken of die reageert als je hem aan de computer hangt en i-tunes opent?

en als je echt alles hebt geprobeert, terug gaan naar de winkel met kassabon/garantiebewijs

misschien het menu-knopje en de uit knop zegmaar ongeveer 10 seconden tegelijk ingedrukt houden,
had ik ook met mn ipod toen ik hem net een maandje had ofzo, bij mij heeft het geholpen,
en anders inderdaad even langs de winkel.

Op de home button en de uitknop tegelijkertijd drukken

Even aansluiten op je computer, iTunes openen, naar het tabje van jouw iPod gaan en de standaardinstellingen opnieuw instellen. Als het goed is doet hij het dan weer.