iPod touch Probleem.

Ik heb al eerder een topic aangemaakt, en ik weet dat er genoeg topics zijn over de iPod touch, maar geen algemeen topic misschien een goed idee dus.

Anyway, Als ik mijn iPod in mijn laptop aansluit, kan je bij sychroniseren verschillende dingen (zoals films en muziek) kiezen. Daar staat dus ook programma’s bij.

Dit is het probleem:

Telkens als ik op het vierkantje voor programma’s sychroniseren klik, wordt er niks aangevinkt, waardoor die programma’s niet worden gesychroniseerd wat een woord zeg. Weet iemand wat ik daaraan kan doen, want ik wordt er een beetje gek van xd?

Graag een reactie :3

xx

up

je moet ze zelf aanvinken denk ik, heb ik ook wel eens gedoe mee (gehad).

Ja dat kan dus niet, want je moet eerst die grote aanvinken en die gaat niet…

Thanks anyway :3

Anyone??

Heb je dan wel programma’s?
Klinkt misschien heeeel dom, maar meestal bijv als je geen films heb kan je ook niet aanvinken om te laten synchroniseren…

Dat kan bij films wel hoor… En ja, ik heb wel programma’s.

Ik zou dan even googlen en als dat niet lukt even wat iPod fora zoeken, daar zitten zeker wel wat mensen die er meer verstand hebben en dat ding op de mm weten haha.
Succes :slightly_smiling_face:

Dankje :3

UP!

Omhoooog

I have no idea.
upjee

UP again :’(

Ik heb geen idee… Ik zie steeds vaker dat mensen problemen hebben met hun Ipod Touch… En laat nou net zijn dat ik die wil gaan kopen. :’)

Zie dit als een up.

ik heb ook een ipodtouch
maar de programma’s synchroniseert ie toch automatisch van je ipod naar itunes op de pc?
of wil je van je pc naar je ipod? want dan weet ik ook niet of dat wel kan :stuck_out_tongue:

Ik was gister bij de apple store en daar was een man voor me en die had precies hetzelfde probleem. Toen heeft die verkoper het helemaal uitgelegd. Maar was niet echt goed aan het luisteren dus weet het niet meer precies. Ik zou er ook even heen dan weet je het precies (:

Dankje voor de reacties. Ik heb gisteren versie 4 gedownload en toen kon ik dat dingetje aanvinken, maar nu sychroniseert hij die programma’s nog niet -__-’

Ik ga volgende week pas weer naar Den Haag waar de apple store zit, maar ik zal kijken :3.

Ik heb ook zo’n probleem met mn iPod touch, ook met die programma’s.
Ik moet mijn computer eerst ‘machtigen’ bij iTunes. (dat doe ik dus elke keer)
dan geeft 'ie aan dat mijn computer ‘gemachtigt’ is. Maar daarna moet je 'm weer opnieuw machtigen. Echt super irritant, want je moet hem nonstop machtigen, en komt niet verder. Als je je computer niet machtigt, worden de meeste apps van je iPod Touch verwijderd. Heeft iemand dit probleem ook eigenlijk? (heb al de nieuwste versie van iTunes erop gezet etc. m’n zusje heeft het geloof ik niet;) )