iPod Touch Probleem..

Ik zit daarnet op mijn kamer muziek te luisteren, doen opeens die ronde knop, de aan/uit knop en het touchpad zelf het niet meer op mijn iPod touch! Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen… Weet iemand misschien waar het aan ligt of wat er aan de hand is?

xoxo.

Het ene wat ik kan bedenken is de home button en de aan/uit knop ingedrukt houden totdat ie uitgaat en dan weer proberen opnieuw aan te zetten.

heb ik ook een keer gehad, dan moet je hem even in de oplader doen en als het goed is doet ie het dan weer.

Misschien gaat ie langzaam kapot?
Bij mn vriendje doet die aan-uit knop het ook niet meer zo goed.

die Home button doet het ook niet, dat staat in mijn beginpost. Ik heb hem ook al in de oplader gedaan, maar dat maakt ook niets uit. Ik heb mijn iPod pas 3 maanden, dus het is wel heel raar alstie nu al kapot is.

Dan weet ik het niet!

Ik baal echt enorm, die iPod is mijn leven XD. Zonder wordt ik echt gek.

even in je computer pluggen en itunes opstarten! dan gaan de meesten problemen weg!

Ik had dat ook bij mijn Nano. Ik zou de batterij leeg laten lopen en dan opnieuw opladen, bij mij deed hij het toen weer.

idd, hij moet gewoon leeg lopen en daarna weer opladen…
foutje van de iPod, doet mijn video namelijk ook, en best vaak, maar hij is wel al oud:P

Dat van Itunes helpt niet, maar toch bedankt :3

Ik denk dat ik hem maar laat leeglopen dan, hoewel dat wel heeel lang gaat duren, aangezien ik geen muziek kan afspelen.

Je menu en enterknop ingedrukt houden.
Zoek even op google naar een oplossing.

Ik krijg morgen een iPod touch . :l