Ipod touch pimpen

Heeee.
Ik heb sinds kort de ipod touch en ik vind 'm er een beetje saai uitzien.
Weten jullie misschien iets leuks om 'm op te pimpen. Graag wel dat ik als ik het niet leuk vind, 't eraf kan halen of kan zorgen dat het er weer standart uit ziet.
Iemand leuke ideeën?

Hoesje met kleurtje kopen?

die zijn niet in nederland te koop of je moet ze bestellen en daar heb ik niet zo veel zin in, dan moet ik al me bankgegevens gaan vragen bij mijn moeder en dat is me te veel gevraagt :blush:

Ow wacht …
iemand die ik ken heeft het met een sticker beplakt ( maar dat was een Iphone… maar dat heeft ongeveer wel de zelfde vorm )

Ik dacht eerst dat ze dat er op heeft laten doen ofzo of dat ze hem al zo had gekocht maar bleek gewoon een sticker te zijn ! het was echt heeel mooi ! =D

X Veel succes.

Ohhh ik zag ze anders pas nog in winkels hangen zoals mediamarkt, the phonehouse, t-mobile, etc…

ow btw ; Het was een Luipaardprint Sticker .

X

waar zijn die stickers dan te koop die diegene heeft?

ooh ik wist niet dat die daar te koop waren. Ik had al op internet gezocht maar kwam alleen maar bij bestelsites terrecht.

bedankt

Ik heb geen idee ! :blush:
misschien even op Google kijken ofzo ?

Ow maar misschien kan je een kijkje nemen in de ; Istore ?
dat heb ik heel dichtbij x]
met allemaal accessoires voor de Ipod enz.
maar misschien hebben jullie dat niet …

die hoesjes zijn bij dixons en expo te kopen en eigelijk overal waar je een ipod kan kopen…

bij expo heb je ze met een engelding en duivel en kleurtjes… dacht 6.95 of 8.95

Volgens mij zijn die voor iPod Nano of Shuffle en niet voor Touch…
Bij Saturn hebben ze wel veel hoesjes =)

Mijn vriendin had ook zo’n stikker op dr iphone (idd. het zelfde als itouch) toen ze die stikker eraf haalde zat er een hele grote scheur in dr scherm, en dan kost wel een paar 100 euro om te laten maken, dus ik zou niet zo’n stikker erop plakken;)
[ nu heb ik het wel over een stikker waardoor het schermpje ook beschermd word dus dient als een soort hoesje ]

Maar je plakt toch geen stikker op je scherm?
Behalve een doorzichtige zodat er geen krassen op komen?

raamverf =)

had ik eerder ook op m’n mobiel, zag er wel tof uit! maar wel oppassen als je een lichte ondergrond hebt, want als je de sticker er na 2 jaar afhaalt, geeft die onderkant wel de kleur van de sticker aangenomen :stuck_out_tongue:

ik heb trouwens ook op m’n rekenmachine raamverf zitten (anders raak je zo snel door de war met die dure dingen). ik had eerst allemaal kleine rondjes gemaakt, laten opdrogen, en daar bloemetjes van gemaakt. 1 kleur in het midden, en dan met 5 of 6 stipjes eromheen (als bloemblaadjes) en natuurlijk in een andere kleur. of het kan ook andersom: eerst de blaadjes en dan het hartje. ziet er erg tof uit, al zeg ik het zelf! dus, misschien een tip =).

Ik heb een hoesje gekocht voor 6 euro op marktplaats:D En ik had ook een vraagje, Waar hebben jullie je apple stikkers op geplakt die je erbij krijgt? Ik weet er geen plekje voor:p

Een heel goedkoop hoesje kopen en dan allemaal van die steentjes en dingetjes erop plakken. :3 Zoals dit:

http://data.whicdn.com/images/14350500/%24(KGrHqQOKigE12ZK%2CmdLBNnL2GQLUQ~~_1_large.JPG

http://data.whicdn.com/images/14238202/apple-art-asian-case-cover-Favim.com-136468_large.jpg

http://data.whicdn.com/images/13106402/bild1_large.jpg