iPod touch of mooi fototoestel?

Heee dames,

Ik mag een van die 2 dingen kopen van mijn oma’s geerfde geld, maar ik weet niet wat ik het handigst/leukst vind! iPod touch; internet, films, spelletjes, muziek. Fototoestel; moooie foto’s maken van alle mooie ervaringen die ik mee maak/ga maken in bijvoorbeeld thailand waar ik in de zomervakantie hen ga!

Ik weet het echt niet welke van de 2 ik moet nemen, hebben jullie misschien an idea?

alvast super thnx!

xxxx

touch !!

iPod touch, zeker weten! En dan geld sparen voor een camera :grinning:

Fototoestel :relieved:

ik zou camera doen en andere ipod =)

ikzelf wou eerst ook een touch maar ben blij dat ik het niet gedaan heb want ik gebruik hem bijna nooit xD alleen op reis of als ik alleen moet fietsen.
nouja als jij veel muziek luistert etc. dan zou ik wel voor de touch gaan :grin:

Nou, ik zou juist voor de camera gaan. de Ipod touch is helemaal niet zo’n geweldig ding: hij is groot, internet doet het alleen op plekken waar internet is (logisch), en muziek luisteren werkt precies hetzelfde als bij de Ipod nano. Kijk, wat heb je aan zo’n uitgebreid ding als het toch alleen op muziek luisteren neer komt? Terwijl, als je naar Thailand gaat, en andere dingen je aan een fototoestel heel veel hebt.

camera!

uhm, ik weet het nu al helemaal niet! (: Ik weet ook niet of ik dan zo’n camera met spiegelreflex wil, van Canon ofzo, want ik vind fotograferen wel echt geweldig. Ik heb nu gwn een compacte digitale, maar die ben ik kwijtgeraakt. Maarja… Ik ben dan ook Miss twijfel 2009 ofzo, dus kiezen zal nooit iets voor mij worden [:

ja ik zou denk ik ook voor de camera gaan… ik heb zelf geen iPod maar gewoon een mp4, ik luister er muziek mee en dat vind ik genoeg, internetten doe ik wel op mn laptop :stuck_out_tongue:

een ipod touch! duhuh.
xoxo

Haha ik ben ook niet geweldig in kiezen , maare ik zou voor de camera gaan! En dan een goeie spiegelreflex idd, omdat je fotograferen ook leuk vind. Ik heb bijv. genoeg aan een simpele mp3 ofso, ik bedoel internet,spelletjes enzo doe ik wel op de pc/mobiel ?
Maarja, als jij veel muziek luistert enzo is het weer anders denk ik =p suc6 haha

Ik zou ook voor de camera gaan. :slightly_smiling_face:

Je geeft je antwoord zelf al, je zegt dat je zoveel van fotograferen houd. Je post nergens dat je van muziek houd dus, duidelijk. haha.

zeker een camera, ik bedoel een camera gata veeel langer mee dan een ipod, om het half jaar zijn er nieuwe modellen, ga gewoon voor een camera en koop daarna gewoon een nano

De fotocamera!

de camera.
ik heb ook een iPod touch en gebruik m vrijwel nooit omdat hij zo groot is.

Of koop een mindere dure iPod (de nano bijv.) & dan een minder dure camera. Dan heb je ze allebei!

(tenzij je hele goede foto’s wilt gaan maken enzo)

Uh, ik vind de iPod touch echt niet groot hoor. Of nouja misschien is die in mijn ogen niet groot, omdat ik van groot houd, grote mobieltjes etc. =p maar goed. Ik luister eigenlijk 24/7 muziek, en ik heb mijn iPod gewoon echt overal mee. En bedenk je wel dat je een spiegelreflex (ik heb er zelf ook een) niet overal mee gaat nemen, en naast dat is zo’n ding meestal ook zwaar, en dan heb je gewoon geen zin om het te dragen. Oh en mijn iPod touch komt uit Amerika, want daar heb ik hem natuurlijk voor veel goedkoper kunnen krijgen, omdat ik perse 32 GB wou.

Ik zou voor de camera gaan, dan kan je altijd mooie foto’s maken vooral op vakantie! ;]

ik zou voor de itouch gaan.
ik jat me camera altijd van me ouders op vakantie. een ipod leen je niet zo even van je ouders of broer/zus.
en als t niet gaat op de camera altijd even te lenen, spaar je gewoon voor een camera.
tenminste, zo zou ik t doen