ipod touch niet meer in verkoop?

er is nu een nieuwe ipodtouch maar die is veel duurder en ik wou juist de oude, weet iemand of de oude er nog is?

bel Apple?

Hij wordt sowieso niet meer geproduceerd, wat je kunt doen is Apple Resellers bellen om te vragen of ze nog van de oude hebben liggen. En zo ja, of ze die apart kunnen leggen.

Vaak zijn er namelijk wel nog een paar over (enkele weken voor vernieuwing stoppen ze met het leveren van het product aan de resellers, zodat het oude product eerst nog bijna uitverkocht raakt). Wel zou ik opschieten, want vaak zijn er meer mensen die het oude product nog willen (net als met de iPod Nano vernieuwing, I can imagine dat veel mensen 'm niet willen)…

balen, ik was aan het overwegen om er een te kopen voor mijn vriend, maar als de nieuwe veel duurder gaan zijn, dan gaat het ‘dat moest je niet doen, dat is toch veel te duur’ gevoel nog groter zijn

WAAAAT? omg
ik wou er net een gaan kopen.

De nieuwe nano is ook gatlelijk. Apple ook altijd met zn vernieuwingen. :pensive:

ik heb nog wel een “oude touch” die ik niet meer gebruik :grinning_face_with_smiling_eyes: maar die is net nieuw

Inderdaad, ik ben blij met mijn 4e generatie :’'D

ik ga die nieuwe touch wel kopen denk ik maar wel met hulp van paps en mams. :stuck_out_tongue:
marktplaats/ebay nog iets mayb?

@Juul; ik wil hem wel overkopoen laughing7

maarum, is de nieuwe nou 3e generatie en de vorige touch 2e?

NOOOOOOOOOOOOOOH!!! die wilde ik ook gaan kopen!!! ik dacht ik wacht tot de ipod mania weken erweer zijn!
bij de mediamarkt hebben ze hem op hem moment nog! want ik ben net gaan kijken xD

zal ik wachten op de kortingen of kopen voordat ze op zijn?:face_with_raised_eyebrow:

zijn ze er nog dan? :open_mouth:

zal ik er eentje van markplaats doen, want ik zie ze voor maar honderd euro. maar ik vetrouw het niet zo…

^jup bij de mediamarkt wel… die van 8 en 32 gb…
de meesten zijn op marktplaats wel betrouwbaar… maar ik vind het fijner om het in de winkel te kopen in verband met garantie enzo…

haha, ik heb op marktplaats een bod gedaan van 50 euro in plaats van honderd, maarja. (A)

hm… zal ik dat ook maar doen xD scheeld toch heeeeel wat geld xD

ebay.

haha, ja alleen ik weet niet of hij er zo enthousiast van word. ^^.

ach uiteindelijk is het altijd goedkoper dan wanneer je het in de winkel koop C=