ipod touch muziek

jaa even een vraagje voor de ipod touch gebruikers
hoe en waar download jij je muziek
x

google liedjesnamen op en schrijf daarachter mp3 download

^ Dat, of type erachter ‘torrent’, dan moet je wel met torrent downloaden.

via een site. Je voert de youtubelink in en hij download hem als mp3-bestand. Note maar als je de site wil.

ik heb een programma dat heet dvdvideosoft(.com) en dan kun je ook youtube links in plakken en dan downloaden.

Ik wil heel graag een goede download site
het liefst dat je een afbeelding erbij ziet

4shared.com gebruik ik :slightly_smiling_face: Maar via die site zoeken is heel lastig dus ik ga naar google » gratis muziek downloaden en dan in het zoek balkje zet ik de artiest en het nummer neer en dan opent die een nieuwe link en dan kies ik er eentje van 4shared uit. :slightly_smiling_face: Meestal kan je ze ook luisteren zodat je weet dat het een goede is.

Geen idee.
maar zo te zien heb je al veel reacties!

:slightly_smiling_face: thanxx allemaal

Maar niks lukt… echt weird

als ik op mp3skull.com probeer te downloaden wordt het liedje gwn in media player geopend maar kan je het niet downloaden?

Ik zelf gebruik Bittorrent.
Eerst moet je Bittorrent 7.6.1 downloaden, dit is een downloadprogramma.
En dan kan je vervolgens met elke torrent site downloaden, de beste vind ik www.isohunt.com (aangezien piratebay bij mij het niet meer doet). Hier kan je alles vinden, albums, liedjes en films. Bij downloaden wel op dowload torrent klikken, niet op DOWNLOAD, want dat is reclame. Succes!

mp3 converter en dan gewoon HD liedjes van youtube

Clipconverter.cc werkt bij mij echt heel handig.

Als je googlet op “girlscene muziek downloaden” kom je bij een hoop topics en dus downloadmogelijkheden terecht. Daarmee wordt dit een beetje overbodig topic, dus slotje.