Ipod touch kopen of niet?

Ik wil al heel lang een Ipod kopen maar het komt er nooit van.
Nu heb ik gezien dat de Ipod touch eigenlijk niet zo veel kost dan ik dacht en nu wil ik een Ipod touch kopen, maar mijn vader zegt dat ik het beter niet zou kopen omdat ik volgens hem er niet veel aan ga hebben. Nu weet ik wel zeker dat ik er WEL wat aan ga hebben maar hij wil me niet geloven. Hij zegt dat ik mag kopen met mijn geld wat ik wil maar dat ik eerst goed moet nadenken. Ik denk wel dat ik het ga kopen maar ik weet nog niet of ik een witte of een zwarte zou kopen.

Zou ik nu wel een ipod touch kopen of toch beter niet ? en welke kleur dan?

Ik had eerst een zwarte (zonder camera) en heb een tijdje geleden een witte gekocht (met camera). Als jij denkt dat je er wel wat aan hebt dan moet je het gewoon kopen. Ik ben iniedergeval erg tevreden met me Ipod. Ik kan niet zeggen welke kleur je moet kopen, dat moet je toch wel echt zelf beslissen.

Ja doen. ik zlef heb hem in het zwart. Ik gebruik hem overal. meestal op school gebruik ik hem als mijn agenda want alles staat op mijn ipod

Hangt ervan af. Kan die meer dan je telefoon en ga je dat ook echt gebruiken?
Dan ja en dan ook in het zwart.
Als die niet meer kan dan je telefoon zou ik het niet doen.
Maar het is wel een heeeuuul fijn ding.

Ik ben ook aan het twijfelen…Kan je er trouwens foto’s mee trekken? (filmen in HD gaat wel) Want m’n zus heeft een iPod met camera en zij kan er enkel mee filmen. Ik vind dat best vreemd…

Ja je kan er foto’s mee trekken, beste goede kwaliteit zelfs !
Ik zou hem zeker kopen !

als je het idee hebt om binnenkort een Iphone te kopen, dan zal ik het niet doen. Anders is het een heel fijn apparaat. Ik zou trouwens wel de witte nemen , want die vind ik echt zo moooi (:.

@dontbeapussy ja hij kan ook foto’s maken.

Ja, je kan er gewoon fotos mee maken. Ik vind hem erg fijn dus zou hem zeker kopen!

ik heb hem ook in het zwart met camera en ben onafscheidelijk van mijn ipod!!! ook al heb ik een smartphone een ipod werkt handiger qua beeldscherm en heeft leuke apps!!!

?

Ik twijfel er ook over. maar hij kost wel nog 200 voor 8gb, vind ik toch wel veel…

Omdat dat bijna hetzelfde is. Alleen een iPhone kan bellen enzo.

Ik zou het wel doen, je hebt er veel aan en hij is ook wel eens handig enzo.
Ik heb een zwarte, maar ik heb er een Taylor Swift cover op gedaan :stuck_out_tongue:

Oww, sorry ik had niet gezien dat je iPhone geschreven had. :stuck_out_tongue: Dat was ook de reden waarom ik twijfelde. Hmm, ik zie wel. Ik zou dan wel die van 32 gb nemen aangezien de apps ook een deel van het geheugen in beslag nemen.

Het valt allemaal best mee qua geheugen. Of je moet duizenden liedjes hebben en 100e apps. Ik heb zo een 600 liedjes en wel rond de 100 apps. En dan nog, zit die niet vol :slightly_smiling_face: (8gb) Maar dat moet je natuurlijk zelf bepalen.

Ik heb zelf een iPod, en ben er heeeeeeel blij mee, ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten (’:

En ik zou voor een zwarte gaan, een witte is sneller vies, en daarop zie je krasjes meer, en bijna alle hoesjes staan er lelijk bij.

ik twijfel zelf ook, maar ik twijfel ook hoeveel gb ik zal nemen.
Wat denken jullie?

ik heb 32 gb, maar er staat echt super veel op en heb nog 28 gb over :x

8gb is genoeg vind ik :slightly_smiling_face: het is echt een fijn ding. Alleen wil ik binnenkort een iphone 4 kopen, dus wss ga ik mijn ipod dan doorverkopen oid

ik zou kopen hoor en dan zwart