Ipod Touch kapot na update?

Ik heb een Ipod Touch 2e generatie, had hem voorheen nooit geupdate, en nu de update 4.0.2 er op gezet.

Tijdens het updaten werd mijn scherm zwart en deed hij niks meer. Met de home en slaapstand knop tergelijk ingedrukt (dus te resetten) kwam er in me scherm een plaatje te staan dat ik hem moet aansluiten aan Itunes.

Dat heb ik gedaan. Toen stond er bij Itunes dat mijn Ipod in de herstelmodus zit en dat ik hem moest herstellen. Dus ik drukte op herstellen, toen stond er dat mijn Ipod niet is te herstellen (fout 13).

Wat moet ik doen? Ik baal hier heel erg van! Ik hoop dat iemand iets weet.

das kut,.
ik weet er biks van want ik ga over 2 weken een ipod kopen

Dat is wel raar ;o. Ik zou het ook niet weten. Misschien zou je anders naar de winkel kunnen gaan waar je hem besteld heb of op de site van apple kijken of daar iets over staat?

Ik vind het ook raar inderdaad. Bedankt in ieder geval. Up.

Ik heb hem ook al opgeladen met een normale oplader, werkt ook niet. En heb geprobeerd Itunes opnieuw te installeren, ook niets helaas.

Even langs een apple store gaan!

Bedankt, ga ik doen. Maar wil het toch nog even proberen. Iemand een idee?

Zo vaak mogelijk op die twee knoppen tegelijk drukken & hopen dat hij het weer doet?

Heb je em niet eerst gejailbreakt? want dat kan nog wel eens het probleem zijn.

[url=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ipod+touch+niet+meer+te+herstellen+]http://www.google.nl/sear…+niet+meer+te+herstellen+/url&meta=

misschien hier iets?

Ik heb hem niet gejailbreakt. Ga het nu misschien proberen met RecBoot of TinyUmbrella, maar zijn zulke programma’s wel veilig?

Je link doet het niet, helaas.

Ik zou toch naar de apple store gaan… Als je het eerst zelf probeert met zulke dingen en dan ga je daarna alsnog naar de apple store en ze zien dat je er zelf mee geklungeld hebt heb je kans dat ze hem niet meer voor je maken. (Althans niet binnen de garantie). Daarnaast kun je hem zo ook verder om zeep helpen, misschien is het iets kleins en kunnen ze het daar zo maken.

.

Ga idd naar de winkel

Dit probleem heb ik nu precies hetzelfde!
Nja, eigenlijk niet, het verschil is dat ik `m wel heb gejailbreakt…
Heb ik dan nog wel garantie? Een vriendin van mij had dit ook, maar zij heeft gewoon een nieuwe gekregen!

Als je jailbreak hebt heb je geen garantie meer want jailbreaken is illigaal (: ^

Hij doet het weer! Op een of andere wonderbaarlijke manier… Heb geen flauw idee hoe het kan hahha

Ik heb precies hetzelfde probleem met m’n ipod 4de generatie ik had hem eerst terwijl hij zat op te laden na 5 min de home en aan/uit knop ingedrukt toen gingie weer aan!!!
ik weet dat het een vage uitleg is maar ik hoop dat je er iets aan hebt ;p

OJA en nooit updaten dat is heel slecht voor je touch!!!