iPod Touch Ja/Nee ?

Ik ben bijna jarig , dus ik zat na te denken wat ik wou,
Ik zag de iPod Touch van een vriendin en ik was er meteen verliefd op .
Alleen op de site van apple staan alleen de goeie punten van de ipod,
maar wat zijn min punten ervan ? :blush:
Wat ik heb ook iets anders in me gedachten voor me verjaardag ,
dus moet het zeker weette ,

xxx

min punten zijn dat de batterij snel leeg gaatt … maarja, je moet hem echt kopen !

iedereen heeft ‘m bij ons op school =.=’
dat is een minpunt :’]

haha, het ‘ding’ is best leuk!
Alleen je kan er niet mee bellen!!! O.o
NOG EEN MINPUNT hehe :stuck_out_tongue:

de batterij gaat best snel leeg, maar ik heb de helderheid van het scherm lager gezet en nu doe ik er gewoon 3 dagen mee… ik zou hem kopen want ik kan in ieder geval niet meer zonder :grin:

Je moet hem cracken voor je er echt leuke spellen enzo op kan zetten.
& daarvan kan die kapot gaan heb ik gehoord. Maar mn vriendje heeft hem al een jaar gecrackt ofzo en hij doet het nog steeds goed.
Ik zou zeggen; gewoon vragen!

Uh ik heb er een. Ik ben er verliefd op haha (’: De minpunt is inderdaad dat de batterij snel leeg gaat. De pluspunten; wifi, spelletjes opzetten. :grin:

Ik zat ook heel erg te twijfelen en heb het uiteindelijk niet voor m’n verjaardag genomen maar nu begin ik wéér te twijfelen…

Haha ,
Ik denk dat ik hem neem :grinning:
Iedereen heeft het alleen over de baterij maar dat is niet zo erg .
Elke avond in de oplader ofzo ,

Mijn batterij is ook snel leeg, al moet ik zeggen dat ik onwijs veel doe met dat ding.
en over dat cracken dat het jailbreaken en het ligt eraan welke software je hebt op je ipod. Heb je de nieuwste dan kan die crashen.
Ik kan eigenlijk geen slechte dingen noemen.
Misschien dat je er gauw verslaafd aan raakt ?

Koop een Apple iPod. Same thing, maar wat geavanceerder en nuttiger.

een ipod touch is van apple =)

ik heb hem sinds kort en ben er superblij mee! had eerst een nano (2e generatie), en het verschil tussen die twee dingen is echt … onmenselijk groot. je kan er zo veel mee!

nadeel is idd dat de batterij snel leeggaat, maar ik neem aan dat je elke avond wel een stopcontact in de buurt hebt, dus opladen is dan niet echt een probleem.

ik zou zeggen: kopen! =D

weet je al hoeveel gig je wil? ook wel belangrijk bij je beslissing denk ik.

Ik zou zeggen doen!
ik heb de allereerste versie nog (nu al bijna 2 jaar of langer ofzo),
mn batterij gaat lang mee en heb tot nu toe geen klachten verder eigenlijk
ohja je hoeft m helemaal niet te kraken voor spelletjes, die kan je er anders ook gewoon opzetten (de mijne is niet gekraakt, maar via itunes kan je gewoon de gratis spellen installeren)

Maar als je echt alleen wil om muziek te luisteren raad ik je wel een andere ipod aan, niet omdat touch slecht zou zijn, maar omdat een ander goedkoper is :stuck_out_tongue:

Ik doe het ook voor internet enzo .
Niet alleen de muziek ,
Daarom wil ik m ook , omdat je dr zoveel mee kan doen :drooling_face:

-

nee ik krijg m volgende week pas :confused:

Dat weet ik wel, maar met een Apple iPod kan je toch bellen en met een iPod touch niet? Of verwar ik nou deze met een ander?

iPhone?

Ik kan echt niet meer zonder, neem hem overal mee naartoe. Hij is bij mij na 3 dagen leeg, een half uurtje aan de oplader en hij is weer vol. :slightly_smiling_face:

KOPEN ja, áls je thuis tenminste wifi hebt. Ik gebruik internet, youtube, hyves etc. namelijk echt het meeste! Maar de batterij gaat idd wel snel op maar dan moet je hem 's nachts gewoon even opladen…

Verdomme. Ik en mijn stomme hoofd. Je ziet gelijk dat ik een Appleno0b ben.