iPod Touch Help?:(

Hee!
Ik heb de iPod Touch gekocht! En heb hem nu dus!:smiley:
Maar… Ik weet niet hoe ik er liedjes op moet zetten vanuit iTunes… Ik weet niet hoe ik moet synchromiseren (ofzoiets:P) En ja… Dat is best wel stom :frowning_face:
Owja! En ik probeer iets te downloaden (gratis), dan heb ik mijn e-mail+wachtwoord ingetoets, en dan zegt ie: Identiteit niet geaccepteed. Verbind met iTunes.
:face_with_raised_eyebrow:
Wil iemand mij helpen? :frowning_face:

xx Emma!

Nou kijk
je opent itunes
en dan moet je wel je ipod hebben aangesloten :’)
en dan doe je gewoon je muziek erheen slepen vanuit je mappen met je muziek erin…
en dat is het dan…
en dat van dat downloaden weet ik niet hoe dat werkt want ik download niet via itunes

Maar als ik wil slepen, dan komt er zo’n rondje met schuine streep doorheen. En ik weet al hoe ik moet downloaden! :grinning:

Uppiee

hooooooi ^^

Ik up deze even, zodat ik geen nieuw topic hoef te openen.
Alleen is mijn vraag nét iets anders: moet je per see itunes hebben om dingen op een Ipod te zetten? Kun je het niet gewoon via een of andere manier met limewire doen?

Liefs xx

Ik ben trots op je :cry:
niemand doet dat ooit

maar goed xD
Je kan hem jailbreaken ofzoiets

“Wat is ‘jailbreaken’ en waarom is het nodig?
Jailbreak is het openen van het bestandssysteem van de iPhone. Hierdoor krijgen ook andere programma’s dan iTunes toegang tot de iPhone, waardoor het onder andere mogelijk wordt om de telefoon te activeren (waardoor je telefoon als iPod werkt) en te unlocken (waardoor je telefoon met elke simkaart werkt). Jailbreaken is daarom altijd de eerste stap in het gebruik van je iPhone voor andere toepassingen.”

synchroniseren die knop moet ergens rechts onderaan staan in itunes als je in je ipod menu zit!

Je KAN zonder iTunes synchroniseren, maar dat is echt lastig XD Het is veel eenvoudiger met iTunes. Het is gewoon gratis heur, kan je gewoon downloaden :slightly_smiling_face:

En hier heb je tutorial van Apple zelf om muziek er alles erop te zetten, heel duidelijk uitgelegd :slightly_smiling_face:

http://www.apple.com/nl/itunes/how-to/

Jailbreaken is gewoon hacken. Een illegale manier om allerlei applicaties op je telefoon of ipod te zetten :}

Is niet illegaal :’’’'3

dus het beste wat ik kan doen is gewoon itunes installeren, naast limewire en zo, en dan gewoon daarmee synchroniseren?
Want downloaden via Itunes kost geld toch? XD

Volgens Apple zelf is het wel illegaal :dancer:

Ja maar zij willen gewoon dat je iTunes download en allemaal liedjes koopt zodat zij geld verdienen (:

Logisch toch? Zou ik ook willen als ik Apple baas was :stuck_out_tongue:

Ja maar niet als ik Apple klant was xD Nou ja, Limewire is volgens mij ook illegaal. Oeps. :’)

Volgens mij is Limewire dan weer wel legaal, want zij bieden alleen maar legaal matriaal aan en zo… Maar not sure about that :astonished:

Als ik apple was zou ik ook niet zeggen:

Tuuuuurlijk is het niet illegaal jongens! Gebruik mijn apps dus niet, je kan ook andere dingen gebruiken :grinning:

xD

Inderdaad :’), alleen Apple is er wel de baas over en zij hebben een wetje dat het toch wel illegaal is XD

je moet perse iTunes hebben ja maar je kan wel gewoon via limewire downloaden en die bestanden in iTunes openen