Ipod touch Generatie 5 of 4?

Hoi meiden!

Ik ben al een tijdje van plan om een ipod touch te kopen, en ik vroeg me af :
*Heeft iemand hier een ipod touch generatie 5 of 4?
*Ben je er tevreden over?
*En wat kan je er allemaal mee doen?
*Ook vroeg ik me af of er veel verschil was tussen G5 en G4?
*Kan je ook op een of andere manier ermee berichten versturen naar andere ipods? (nee zeker? :thinking: )

Ik denk dat ik het beste generatie 4 koop, deze is goedkoper en je hebt er ook een 8GB versie van!

Dankje wel voor het lezen en eventueel beantwoorden van mijn vraagjes! :hugs:

xoxo

*Heeft iemand hier een ipod touch generatie 5 of 4?
Ik had generatie 4, heb nu een iphone[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]*Ben je er tevreden over?
ik was er heeeel tevreden over[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]*En wat kan je er allemaal mee doen?
apps downloaden, internet, imessage, twitter, muziek luisteren of course, boeken lezen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]*Ook vroeg ik me af of er veel verschil was tussen G5 en G4?
hier weet ik niks van[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]*Kan je ook op een of andere manier ermee berichten versturen naar andere ipods? (nee zeker? [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue] )
Ja dat kan zeker. Via imesagge. Het kan zelfs met iphone’s

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-apple-topic-239809.125.html

Oh sorry, had niet gezien dat er een apple topic was :slightly_smiling_face:
En bedankt voor je antwoord dobby (Harry potter? :astonished: ), ik denk dat ik dan toch een ipod generatie 4 ga nemen :slightly_smiling_face:

Ik heb de 4e generatie, ik heb hem denk ik ongeveer twee jaar en hij doet het nog perfect. Het enige verschil tussen 4 en 5 is geloof ik dat 5 een flits heeft en nog wat andere verschillen, maar geen grote veranderingen of zo. Ik zou voor de 4e generatie gaan, aangezien die ook goedkoper is.