iPod touch 8GB

hàaay (:
ik ben van plan om met mijn verjaardag een ipod touch te kopen maar ik heb geen idee of ze goed of slecht zijn ofzoo.
wie heeft ervaring met een touch?
bedankt! xox

Mijn broer heeft er 1.
Ik zou gewoon dan een iPhone kopen/vragen. Dan heb je alles in 1.

Anders vind ik dat ding heel erg groot en irritant voor een mp3speler.

jaa je moet hem nemen want hij is echt super!!

je kan er spelletje op downloaden en youtube kijken internetten en GS:P

ik zal het doen en helaas is de mijne net stuk:’(

Een vriendin van me heeft er een, ze zijn echt heel leuk. Ik zou ervoor gaan. :wink:

de iphone kan je alleen kopen met een abonnement van ongeveer 30 euro per maand :pensive:

ik wil zelf ook een i-pod touch, maar dan wel 16 GB, omdat ik er ook films op wil zetten, en dan is 8 een beetje weinig.

verder hoor ik om me heen alleen maar positieve reacties erover :slightly_smiling_face:

Hij is heel fijn, een vriend van me had hem altijd en elke dag op school zat ik erop te spelen hihi

Ik zou ff wachten als ik jou was, want er komt een iPod Touch 3G (3e generatie) en die heeft camera en microfoon, dus kan je mee bellen geloof ik (als ik het geod gehoord heb)

Haha, toevallig :grinning:
Ik ging vandaag naar Media Markt en kocht er 1 :]
Maar dan 16 Gb…
Ik vind hem natuurlijk geweldig :]
Heb er nu 300 liedjes op en 1 film, maar ben nog bezig haha

misschien wel : men verjaardag is toch in september. maar die 3G kost dan waarschijnlijk weer veel =/ ik zie wel xp
xox

ik heb em! Hij is echt top! het is niet alleen een mp3-speler maar je kan er nog veel meer mee doen, internet hyves, games, foto’s, films, agenda, mail!
Ik zeg doen

moet je voor dat internet dan niet betalen?

Ik zeg ook doen, ik ben er erg blij mee.

ben niet zo fan van apple.

op de ipod touch komt geen camera en microfoon, das de nieuwe iPhone 3Gs anders kunnen ze net zo goed de iPhone wegschrappen :’) De iPod touch blijft een mp3/mp4 speler.

Ik geloof dat er wifi opzit. Weet niet zeker…

wtf
apple is het beste computer merk man :wink:

indeed! Niet dat ik een mac heb maar FIREFOX!! :headbang2 ( internet explorer sucks)
okee offtopic!

Maar ik zou zeker een iPod touch kopen! Een vriend van me heeft hem ook en het is echt een superding!

ik heb er een, hij is opzich wel fijn :slightly_smiling_face:

hij heeft iig geen eigen wifi punt, dus je kan internetten zolang er een beschikbaar netwerk in de buurt is (die heb je bijv bij la place, of bij iemand thuis) dan kan je gewoon gratis internetten.

meer is altijd welkom (à) ;p
xox