Ipod Touch, 8GB of 32GB?

Hee
naja zoals de titel al is, ik wil graag een Ipod Touch kopen maar ik zit te twijfelen tussen de 8GB en de 32GB… De 32GB kost wel veel meer dan de 8GB…
Heeft iemand ervaring/tips??

ik heb de 8 en ik heb iets van 500 nummers en heel veel spelletjes er op die ook geheugen kosten en heb nu nog 2,5 GB over…

Ik zou 32 nemen, 8 gb is best weinig en er is geen uitbreidbaar geheugen bij. Straks zit je daar met je ipodtouch en dan kunnen er geen nummers meer bij… En films enzo zijn ook al meteen 300 mb ofzo.

ligt eraan of je veel muziek luistert en of je veel films kijken

8 GB is echt al heel veel! ik heb mijn ipod (3e generatie) al 3 jaar staan series op film en 500 liedjes en ik zit nog net onder de 5 GB

oh ja dat heb ik ook nog iets van 2000 fotos en happy tree friend serie en that 70 show serie 1 to 5 geloof ik

8GB is niks voor een iPod touch.
Echt zonde is dat.

ik heb ook 8 gb hoor, en hoezo is het niks?
ik bedoel je kan er mee leven.
ik heb er 3 series opstaan en 1000 liedjes en zit nog onder de 7 gb.

Voor mij persoonlijk is 8 GB echt genoeg, dus ik weet niet hoeveel liedjes er van plan was op te zetten, en hoeveel films enz.?

ligt aan hoeveel jij erop wilt zetten…
waarom pak je geen 16 gb :slightly_smiling_face:?

ik zou gewoon 8 gb doen,

krijg ik 24 april =D<
daar kan je écht wel veel mee

ligt eraan hoeveel geld je hebt…
maar ik zou eigk 32 doen
ik heb zaterdag 8 gehaald en ik weet niet…
ik heb het gevoel dat binnen de kortste keren die ook weer vol is
doordat je veel meer dan alleen muziek erop kan zetten
mja, aan de andere kant 32 is wel stuk duurder :stuck_out_tongue:

@hierboven ergens:
Er is geen 16 gb (eigenlijk wel slim van Apple, ik denk dat meer mensen dan toch voor de 32 gaan)

Persoonlijk zou ik ook voor de 32 gaan, heb je tenminste altijd genoeg en je kan er veel meer opzetten.

Volgens mij is er wel 16GB hoor, heb het zelf gezien.

uhm , die zijn er al lang niet meer.

ik zit met hetzelfde probeem. ik wil een ipod touch 4 kopen, maar twijfel nog tussen de 8gb of 32gb. Stel ik zet er 2 films op, 4 afleveringen van series, 600 foto’s en 600 liedjes erop zet en spelletjes, heb je dan genoeg aan de 8gb? want door alle programma’s heb je, zonder dat je er nog maar iets op hebt gezet, al 1,5 gb bezet…
iemand tips?

Dan moet je even alles bij elkaar optellen :wink:

Ik heb de 32 GB. Persoonlijk vind ik het véél fijner dan de 8 GB. Ik kan zonder bang te zijn dat mijn geheugen vol zit, lekker veel muziek en tv-series erop zetten enzo :grinning:

haha ik heb zelf de 16gb van de ipod touch, dus er is er wel degelijk één.
maar dat komt ook omdat die van de 1e generatie is.

Ik heb 1000 liedjes, 1 film, 28 apps en ongeveer 60 foto’s en mijn iPod van 8 GB is helemaal vol. Je kan eigenlijk ook maar 7 GB van het hele geheugen gebruiken, geen idee waarom. Ik wil nu eigenlijk wel een 32 GB :\