ipod touch 8gb/ itunesgiftcard

heee!

over ongeveer een uurtje ga ik een ipod touch 8 gb kopen, maar nu wil ik graag zeker weten of je met de itunesgiftcard apps hiervoor kan kopen?
want heel veel leuke spelletjes kosten geld, dus dacht ik er over na om voor 15 euro zo’n kaart te kopen zodat ik ook wat spelletjes kan kopen.
kunnen jullie me helpen?

veel liefs, Marije

oja kosten spelletjes ook mb/gb?

Je kunt ook via itunes je apps betalen via je eigen rekening, dan hoef je niet zo’n kaart te kopen! Volgens mij heet dat click and buy, die zegt wel dat je 18 moet zijn eigenlijk, maar ze controleren dat niet echt :stuck_out_tongue:

Ja. (alles kost mb’s)

oh oké, dankje!

dat wist ik niet, dankje! dan kan ik dat net zo goed doen

Geen dank! Nog meer vragen? (ik heb ook een iPod touch)

nou ik heb werkelijk geen idee hoe je die apps op je ipod moet zetten, maar ik denk dat ik het dan beter al in m’n hand kan hebben voor dat ik de uitleg snap, haha! ik kan echt niet meer wachten tot ik het heb! maar 8GB is dat genoeg? denk het wel toch? voor muziek en apps?

Ik zat ook te twijfelen maar ik ben blij dat ik 32gb heb genomen ik heb 400 nummers en films en hij gaat echt snel vol.

Apps kan je trouwens via itunes (met computer) er op zetten maar ook door wifi op je ipod zelf.
Je moet trouwens wel itunes op je computer hebben hé!

Ik heb 8 gb op mn iPod Touch en vind dat meer dan genoeg, ik heb er dan ook geen films enzo op want ik vind dat toch vervelend kijken op z’n schermpje… En ik heb er niet veel apps op want ik heb ook een iPhone… Als je echt veel apps wil zou ik iets meer gb nemen want op mijn iPhone staat al 1 gb aan apps en dat zijn er niet ontzettend veel…

ow oké dan moet het wel lukken, ja ik heb wel itunes op m’n laptop!
hmm moeilijk, maar ik doe er zowiezo geen films op, ik denk dat films ook wel heel veel gb in beslag nemen. ik ga zo al naar de winkel! heel erg bedankt voor de uitleg! ik kom straks weer terug als ik m’n ipod touch heb! (:

ik heb hem gekocht!
hij is echt super (: