Hoi!
Ik zou graag mijn ipod touch 4g verkopen aangezien ik zo brilliant ben geweest van mijn gsm nat te maken en te ruineren ik ga dus nu een iphone nemen.
Wat meer info:
- 32gb
- 2j oud (max, ik weet niet meer juist hoe lang ik hem al heb
)
- ik had hem vorige zomer 2x laten vallen dus het scherm was helemaal naar de ***, dus heb ik hem deze maand nog volledig laten herstellen. Dit is gebeurd in een privézaak, dus niet in een officiele apple store. Die mensen hebben zowel het scherm als de onderliggende sensoren hersteld. Dit heeft me 150euro gekost.
Nu werkt die weer perfect, ziet hij er van ver ook perfect uit, maar als je goed gaat kijken zie je dat het startknopje er een beetje scheef instaat en het glas is ook een beetje dikker dan normaal. Maar je kan dus zeker zijn dat het scherm 100% krasvrij is want ik heb er meteen een beschermsticker over geplakt. - je krijgt er ook het draadje etc, alle standaard dingen, bij alsook 2 extra berschermstickers en als je lang genoeg wacht nog een mooi bloemenhoesje dat ik heb besteld op ebay maar dat nog onderweg is
enkele opmerkingen:
- Wat voor mij nu het belangrijkste is: ik wil hem graag voor 200 wegdoen. Voor daaronder weet ik het niet zo. Dan geef ik hem liever aan iemand weg of hou ik hem als reserve oid. (hij heeft me al bakken vol geld gekost!)
2. Ik zet er foto’s op als mijn fototoestel is opgeladen xD - Moest iemand serieus geinteresseerd zijn, kan je altijd langskomen om hem te bezichtigen (we kunnen misschien ergens in antwerpen ofzo afspreken zelfs als je dat eng vndt
). De post lijkt me gewoon nogal riskant?
Als je nog iets weten moet, vraag maar raak.