Ipod touch 4e generatie.

Wie heeft de ipod touch 4g?
Is het verbeterd ten opzichte van de 3g?

En waar heb je hem gekocht?

Oja en nog een vraag (A) Waar stoppen jullie je ipod touch als je op de fiets zit en je broek geen zakken heeft?

is die dan al te koop, behalve op internet?

ik wil m misschien voor mn bday vragen dus ik ben ook benieuwd!
upje dus

ik hoorde dat er op deze ook een camera zit, maar ik weet niet of dat waar is.

ik wil deze misschien kopen, alleen is het best jammer dat hij duurder is dan de vorige generatie…
maar volgens mij is hij sneller en heeft hij 2 camera’s, verdere veranderingen weet ik niet zo goed.

Mijn vader heeft hem! Uit Amerika!
ECHT GEWELDIG! Alles is 1000000 x sneller, camera is nog goed ook (voor&achter zit een camera).

Ik stop m’n ipod in mijn hand / jas.

Ik heb 'm :slightly_smiling_face:
Er zit een camera aan de achterkant, en eentje aan de voorkant zodat je ‘Facetime’ kan gebruiken (soort Skype). Hij is echt súper mooi en indd ook snel. Ik stop 'm niet in m’n zak, maar gewoon met een hoesje eromheen in m’n tas… en dan oordopjes door het ritsje lekker muziek luisteren :stuck_out_tongue:

Zijn er al leuke hoesjes die speciaal voor de iPod Touch 4 zijn? Want de oude passen er natuurlijk niet op i.v.m. die camera. Want in de Apple Store zie k nog geen hoesjes voor de iTouch 4. :stuck_out_tongue:

damm ik wil hem ook xD

Mijn ipod is stuk en als ie niet gemaakt kan worden krijg ik die nieuwe. dus nu maar hopen dat ie niet gemaakt kan worden :stuck_out_tongue: