Ipod touch 4e generatie update

hee meiden :slightly_smiling_face:

ik heb de zoekfunctie gebruikt. Maar hierover kon ik niks vinden dus stel i kzo maar mijn vraag :slightly_smiling_face: Mijn Itunes geeft aan dat er een update beschikbaar is voor mijn apple Ipod Touch 4e generatie. Ik wil hem wel doen, maar ik vraag me af of alles dan van mn ipod verwijdert word. Want dit wil ik namelijk niet :s

kan iemand me helpen?
alvast bedankt :grinning:

xx

Nee, je krijgt er alleen wat dingetjes bij :").
Volgens mij.
Dat had ik iig wel bij 'n update lager, zeg maar :"D

oke dankje voor het antwoord :slightly_smiling_face:

niemand meer? :frowning_face:

iemand?

Ligt er aan… Als je een hele update omhoog gaat, of hoe je dat ook noemt, bijv van iOS 4 naar iOS 5 dan gaan je gejailbreakte apps weg. Volgens mij blijven je legale uit de appstore staan. Maar als je gewoon een kleine update omhoog gaat, dus van iOS 5.0.0 naar iOS5.0.1 bijv dan gebeurt er niks.

maarf ik heb geen gejailbreakte apps :stuck_out_tongue: enkel free apps uit de apple store :stuck_out_tongue: dus die blijven dan allemaal wel he?

Je moet even een reserve kopie maken en je apps op je iTunes zetten. En als je dan klaar bent met je update kan je op iets klikken en dan zet hij alles terug op je iPod via je reserve kopie. Wel moet je dan even al je muziek terug zetten via je iTunes lijst.

oh ;o maar heb ik die update perse nodig? want dat is zoveel werk ;o want hij zegt het al langer van die update maar ik klik hem telkens gewoon weg :stuck_out_tongue:

Nee die update is niet nodig, en ook niet verplicht. Ik heb het wel gedaan, gewoonweg omdat ik de nieuwe functie’s die je dan krijgt erg fijn vind. Het is trouwens echt niet veel werk hoor (: Reserve kopie staat gewoon bij iPod en dan rechtermuisknop en dat staat dat daar ergens. Duurt ong. 2/3 minuten, zelfs minder. Ligt er wel aan hoeveel je erop hebt staan. En je kan gewoon nummers terugzetten naar je iPod die al OP je iTunes staan, dus ook makkelijk.

jah ik heb er best veel apps en foto’s opstaan :s muziek ook best veel :s en welk zijn die nieuwe functies dan?

bij mij ging er niks af…

oh oke :stuck_out_tongue: ik doe wel geen update fzo :stuck_out_tongue: