Ipod touch 2e generatie/3e generatie.

Sorry, ik weet niet of ik hier goed zit, maar dit leek me het meest logische forumonderdeel.

Dus, ik zoek een Ipod touch, maar wat is nou het verschil tussen de 2e/3e generatie? Want de állernieuwste heeft camera enzo, maar wat is er ten opzichte van de 3e verbeterd na de 2e? Ik wil dat graag weten ivm de prijs van het overkopen.
xx :grinning:

ps: Heeft iemand hem nog tekoop staan?

Volgens mij is de 3e ook dunner…

Thanks. :slightly_smiling_face:

Hij start ietsje sneller op en zo.
Ik heb de 2g, broertje de 3g…

ik had de 3g aangezien ik die in de sauna had gelegd en er daarna pas achterkwam dat die daar lag en dus al 3 keer een flinke sauna beurt over zich heen gekregen deed hij het niet meer toen heb ik de 4g gekocht en die is echt snel, mijn zus die had de 2g ooknog maar die zei dat het niet veel uitmaakt

als ik jou was en ik moest kiezen tussen 2g en 3g > 3g, is gewoon sneller en beter

bij de 3G kan je bij de apps een achtergrond & bij de 2G niet…
ik heb zelf de 2G maar heb er geen last van omdat ik jailbrake heb (:

Grootste verschillen:
4G is iets sneller, je kunt achtergronden doen, scherm is iets helderder, hij is een ietspjepietsje dunner en er zit een camera op.

3G hebben ze overgeslagen bij de iPod Touch 8GB, die nieuwe is de 4G.

Jaaa, ik weet dat 4G de nieuwe is, maar ik wou even weten voor 't overkopen van iemand wat het verschil tussen 2&3 was. Want 4 is wel duur nu.

Dat verschil bestaat dus niet, wat 3G bestaat helemaal niet…

ik zou 3e generatie doen, ik heb de 2e.
maar bij de derde heb je niet alleen camera, maar op de derde werken ook alle nieuwe updates enzo.
bij de 2e generatie krijg je niet meer al die nieuwe dingen erop als je me snapt hahahah
ik zou derde doen!
of was dat nou verschil met de nieuwe?
mmf, weet niet.
kijk op apple.nl bij ipods!