iPod speelt liedjes traag af

Heee
Ik heb al op google gezocht maar ik kon het nergens vinden dus ik dacht misschien zit er op girlscene wel iemand die verstand heeft van iPods (want ik dus niet). Sinds gisteravond speelt mn iPod mijn muziek heel traag af. Ik heb niks aan de instellingen veranderd ofzo, ik zette gewoon een liedje op en ineens viel het me op dat het trager werd afgespeeld dan normaal.
Niet dat het heeeel traag is, maar er is duidelijk verschil met de liedjes die ik op youtube afspeel. Het ligt ook niet aan de downloads, want voorheen speelden ze wel gewoon goed af. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Alvast bedankt :grinning:

Misschien naar zo’n Apple winkel gaan?

Ik heb geen idee. :3
Upje!

Ja zat ik ook al aan te denken, maar die zit hier niet in de stad en ik ga donderdag op vakantie dus ik haal het niet meer om met de trein naar Eindhoven ofzo te gaan. Ik vind het echt irritant vooral omdat ik bijna op vakantie ga…

Krijg je er ook niets uit als je dit googelt?

Nee, alleen maar forums met klachten dat hij de liedjes helemaal niet afspeelt. Maar bij mij spelen ze wel af maar veel trager dan normaal…

Heb je niet op itunes perongeluk iets ingesteld?

Even resetten misschien?

Dan moet je de middelste knop met de menu knop samen ingedrukt houden.
Als die niet werkt even de middelste knop samen met de play knop ingedrukt houden.
Dan gaat ie uit en verschijnt 't Apple teken in beeld.

@cherrykissed: nee zo ver ik weet heb ik niks ingesteld. Ik kom eigenlijk nooit aan de instellingen omdat ik dan weer zo stom ben om dingen te veranderen die niet goed zijn ofzo :stuck_out_tongue:

@Kraplapje: Ik zal het eens proberen dankje :grinning: