Ipod problemen, please snel reageren!

Hey meiden!
Ik ging net mijn ipod touch aan mijn computer aansluiten om voor de 1537232628304ste keer te proberen er nieuwe muziek op te zetten (lukt steeds maar niet) maar nu kwam er een bericht: Er is een nieuwe update, en je kan je ipod ook herstellen en dan gaat je muziek eraf blablabla. Maar ik dacht: dat is handig (want ik word gek van al die slechte muziek die erop zit en super veel ruimte in beslag neemt.) maar ik ben nu een beetje bang dat ook al mijn foto’s/video’s en app’s eraf gaan! iemand ervaring?:face_with_raised_eyebrow:
X

Volgens mij wel, ik heb een iPhone (4s, dus waarschijnlijk even “oud” als jouw iPod touch). Als je nl op herstellen klikt gaat hij naar de fabriekstoestand dus alles eraf. MAAR, je kunt een kopie van je iPod op je computer zetten.

Ik heb zelf ook een IPod Touch, en dat heb ik inderdaad ook een keer gedaan, en toen was alles weg, nou al mn App’s & Muziek, foto’s weet ik niet zeker maar volgensmij ook. x

Als je je Ipod leeg laat halen dan wel ja.
Maar als je je Ipod niet aansluit en niet laat synchroniseren, lijkt het me sterk dat ie er dan alles af gooit.
Ik update Itunes nooit, omdat ik er al eens gezeik mee heb gehad.

Maar wat is nu concreet het probleem?
Dat ie al je muziek verwijderd wat je graag wilt? Of dat ie uberhaupt geen nummers laadt?

Als je je een kopie maakt op iTunes, dan ben je niks kwijt. Dan kun je 't zo weer op je iPod terug zetten. Laat je 'm herstellen naar de fabrieksinstellingen, zoals andere het al zeggen, dan ben je alles kwijt, idd.

en anders eerst die fotos importeren, dan dat ene doen wat je wilt doen. en als dan je apps weg zijn, dan ga je naar appstore en dan updates en dan mijn aankopen en dan kan je het zo weer ophalen

allemaal bedankt (: is gelukt! X