iPod pimpen

Hee chikies,

http://img527.imageshack.us/img527/2796/ghjyn7.png

Het plaatje zegt het al, wat moet hier staan?
Ik ben van plan om de iPod shuffle te kopen en ik wil er dus een zin in laten graveren. Maar wat!? Hier kun je dat gratis laten doen als je hem koopt.

Hebben jullie ideeën?

Je zou een leuke uitspraak kunnen zoeken op internet ofzo =)

Mijn vader heeft z’n naam er staan en dan z’n bedrijf ^^

Nou het is jou iPod, dus ik zou zeggen verzin het zelf dan kan het nooit slecht zijn.

Ik zou je favo quote doen :slightly_smiling_face:

Ik zou het niet doen :wink: Ik denk dat je gauw uitgekeken raakt op zo’n zin. Een naam zou ik er ook niet op zetten ivm met verkopen als je hem niet meer wil. Ik zou hem lekker kaal laten!

WASUUUUUUUP?!

Nee, ik heb ook geen idee. Ik zou er waarschijnlijk heel groot piemel op laten zetten (ik HOUD van dat woord haha).
Of mn naam ofzo.

Sorry, je hebt niet veel aan mn comment, weet ik, maar ik heb echt GEEN idee wat je er op kunt zette! t Is echt aan jezelf.

Ik heb heel veel aan je berichtje hoor!
Ik zit nu te denken aan alle melige dingen die mijn vriendinnen en ik zeggen xD

zet je naam erop

ik zal geen naam/adres etc doen. mocht je hem willen verkopen nog eens, dan loop iemand anders met jouw naam op zijn/haar i-pod rond.

ik zal zelf een zin doen die ik zelf mooi vind.

Ja zoiets zou ik ook doen, off JEBILLEN, iets geks dus =P

Omg te droog :stuck_out_tongue:

love music <3

Dat wou ik eerst ook op mijn ipod zetten maar toen had ik m in de winkel gekocht en daar kon dat niet.

Ik zou gewoon je naam erop zetten.

ja of bv:, I’ve got the style

Dat is leuk ! Hmm, maar wel lastig. Zoals jezelf al zegt iets meligs van jou en je vriendinnen is erg leuk en origineel. Je kunt ook op www.davidandgoliathtees.com kijken. Ik weet niet of je dat kent, maar staan ook hele droge dingen tussen voor teksten op T-shirts. Bijvoorbeeld, sometimes i wanna be a hippo! Ok, slaat nergens op maar, toch vind ik hem heel grappig :wink:

je kan ook zo’n levensmotto zin doen ofzo in het engels (:

^^Ik denk dat ze hem intussen al wel gekocht heeft.

haha OUD.