iPod nano.

Hoi :slightly_smiling_face:

Ik had een vraagje , weet iemand misschien waar je de iPod nano 4e generatie of de 5e generatie kunt kopen ?
In de gewone winkels zijn ze helemaal niet meer te krijgen omdat ze vervangen zijn voor die nano’s met touchscreen. Op internet heb ik al gezocht maar kon ik ook niks vinden. Dus weet iemand misschien nog een adresje ? In een winkel of internet dat maakt niet uit.
liefsx

http://www.onemorething.n…eneratie-nieuw-kopen-waar

hier is iemand die hetzelfde heeft als jou.

Verder marktplaats dus, wel ophalen als ik jou was. En ja verder zijn ze gewoon niet meer te koop… Ik wilde ook een nieuwe en heb toen maar de classic genomen. Al die touch dingen worden ons gewoon opgedrongen.
ohjah in sept komt weer de nieuwe uit want elk jaar in sept hebben ze nieuwe. Dus mocht je willen wachten dat het nieuwe model misschien beter is.

Inderdaad marktplaats zou een goede plek kunnen zijn ;’)

@sweetprincess20
ja inderdaad ik vind dat zo irritant met die touch dingen dat gaat alleen maar snel kapot enzo ):

maar dankjewel voor de tip :slightly_smiling_face:

ja klopt daarom wil ik ook geen touch ik vind het gewoon niet handig zit je lekker met je vette vingers op dat beeld :stuck_out_tongue:

Voor het reizen heb ik trouwens een ipod shuffle zijn ook wel handig alleen als je een bepaald nummer zoekt die je wil luisteren is dat erg lastig…

ja idd , ik snap niet waarom ze die oude ipod nano er niet gewoon inhouden die is echt fijn.
en een ipod shuffle is inderdaad niet heel handig met nummers opzoeken enzo. en er kan ook maar iets van 4 gb ofzo op. terwijl k toch wat meer nodig heb voor mn muziek haha ;$