iPod nano

heehee, ik heb een vraagje (nee duhuh :grimacing:) Heeft iemand informatie over de iPod nano? Is 'ie fijn of hebben jullie er problemen mee? En wat dan precies? Issie het (vele) geld ook echt waard:o?

xxx Lieke

Ik heb een blauwe ipod nano voor mijn verjaardag gehad. Heb er nog geen problemen mee. Hij is er in hippe kleurtjes en ik heb er 1 van 4 GB ofzo waar heel veel liedjes en foto’s op kunnen. Helaas kun je er geen filmpjes op afspelen en geen games op de ipod nano zetten. Er zitten wel 4 spelletjes op. En je kan er podcasts opzetten!

Het design bij de iPod nano is echt het beest. Bij mij is hij al 2 keer staan gebleven, dus moest ik wachten tot de stroom leeg was. Echt, zo irritant!! En van mijn vriendin was ie (de eerste iPod nano) naar 1 jaar stuk, en ze mocht geen nieuwe meer van de verkoopster!
Maar ja, er kunnen dus wel een boel liedjes op en je kan er ook een hele boel mee doen, dus.
Moet je zelf maar kiezen of je hem goed vind of niet …

Ik heb zelf geen nano, maar een grote (video enzo) :slightly_smiling_face:, waar ik héél blij mee ben, iPods zijn zeker aan te raden! :slightly_smiling_face:
Ik ken veel mensen met een nano, en volgens mij zijn ze allemaal dik tevreden, en hebben ze er geen problemen mee. :slightly_smiling_face:

hee ik heb een rode ipod nano special editon en this echt een super fijn ding!

Ik heb een Ipod Nano (de eerste generatie) van 2 gb. En hij is echt heeel fijn. Je kan er veel nummers op kwijt en hij is makkelijk in gebruik. Ik raad hem aan.

Mijn vader heeft een witte.
Ze zijn makkelijk te besturen en lekker klein, het enigste minpuntje vind ik dat je hem aan de computer moet opladen.

hij is mooi (roze, die van mij)
maar hij loopt wel eens vast of dat is dat i-tunes raar aan het doen… en dan kan ik hem wel uit t raam gooien :stuck_out_tongue:

haat liefde relatie dus :wink:

Jep ik heb 'm, zooo fijn! Jammer dat het maximale geheugen 8gb is…

je hebt ook opladers! voor 15 euro bij de dixons;) heel handig… vooral op vakantie! Ik heb Ipod Nano 2GB was eerst bij de Prijzencircus van V&D in de aanbieding voor 120 euro… alleen die zilvere dan…ben er wel blij mee :slightly_smiling_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Oh en weet iemand trouwens waar je goedkope hoesjes voor je ipod kan vinden? ik zie ze alleen voor 30 euro!! :grimacing:

Ik vind het een super uitvinding hoor!
Heb er geen problemen mee en ik heb em altijd bij me, ideaal!
Het is best prijzig, maar ligt er aan hoeveel Gb je neemt.
Het is het geld waard vind ik zelf

Ik heb m =] en hij is zoo gaaf.
Mooi beeldscherm (kleur) Daardoor kan je ook makkelijk liedjes kiezen en ‘lijsten’ maken waar je soorten muziek in kan doen bijvoorbeeld.
En ik heb er geen problemen mee.
Je kunt ook wachten totdat de iPhone er is, die is volgens mij ook heel gaaf ( waarschijnlijk wel heel duur, maar dan heb je wel, mobiel + ipod ) xD

Ik heb nog een van de oude generatie, een witte. Hij heeft (maar :frowning_face:) 1 gig maar ik ben er wel superblij mee! Hij is zeker z’n geld waard, heb er nog nooit problemen mee gehad :grinning:!

haa oke, ik dacht al dat er wel weer iets voor zou zijn:P

Ik heb dezelfde :slightly_smiling_face:

Ik heb ook een iPod nano 2GB nieuwe generatie en ik heb er nog nooit problemen meegehad! Ik vind het duizend maal handiger dan een mp3 want die gaan na 1 maandje kapot. Het enige nadeel is, maar dat ligt niet aan de iPod maar aan Apple, dat je dingen zoals een oplader en hoesjes apart erbij moet kopen.

Metname positief dus, en weten jullie of de iPods met kleuren (die meestal 20 euro duurder zijn) ook beter zijn of maakt dat niets uit?

ik heb een iPod shuflle … heel leuk !! en heel klein, in het grijs >> maar daar heb je waarschijnlijk nix aan , maar ik vOnd het gewoOn eff leuk Om het te zeggen :stuck_out_tongue:

Ik heb gisteren nog een super vet hoesje met bloemetjes voor
[b]5 euro[/] bij de Kruidvat gekocht!
xx