iPod Nano werkt niet meer

Hey meiden,

Ik heb al bijna 3 jaar een groot probleem met mijn iPod Nano (de aller oudste, gewoon die simpele witte). Ik kan er sinds een paar jaar geen nieuwe nummers op krijgen via mijn computer. Ik heb sinds een halfjaar en laptop en daar lukt het ook niet op.
Het probleem is dat iTunes mn iPod niet herkent… Ik had Apple al een aantal keer gemaild maar ik krijg geen antwoord.

Weet iemand hier raad mee?

Ik heb geen idee, sorry.

Upje voor jou

ik denk niet dat het aan de oudheid licht ofso, want mijn broer krijgt ze er wel gewoon op! hier heb je niks aan… upje dan maar!

Dat heb ik ook gehad met mijn oude iPod Nano… ik kon er nog wel muziek op luisteren maar er ook geen muziek meer opzetten :frowning_face:

Ik heb alleen geen idee wat het is, dus upje :slightly_smiling_face:

heb je hem al geprobeerd te herstellen? dus alles erafhalen
en dan opnieuw instaleren op je laptop?

Ik heb volgens mij echt al alles geprobeerd :confused: Ik had nu dus ook weer een nieuwe laptop dus heb ook al iTunes opnieuw geïnstalleerd. Niks werkt gewoon

je moet hem wel machtigen (ipod moet je machtigen op je computer/laptop_he anders komt er niks op…

een nieuwe kopen :grin:

Machtigen?:stuck_out_tongue:

ja ik ga ff kijkjen voor je waar je dat meot doen :wink:

Anders even je iPod naar fabrieksinstellingen ofzo?

Thanks! ben nu weer itunes opnieuw aan het installeren want die had ik er alweer afgegooid :x

oke sluit je ipod aan

klik dan boven in op store daar staat Computer machtigen
dat doe je en dan moet je hem ff laten syscrniseren ja blabla kut woord xD
en dan kan je er weer muziek op zetten

1 nadeel als je dat doet… je muziek word allemaal verwijderd…

anders ga je gewon even naar de apple winkel om persoonlijk te klagen

Super bedankt, ik ga het even proberen. Ik neem aan dat het gewoon uit je itunes + ipod wordt verwijderd en niet van je computer right? Anders heb ik liever muziek op mn laptop en geen muziek op mn ipodXD

Ja, als dit niet werkt ja ik idd even langs. Bedankt allemaal!

de muziek gaat Aleen van je ipod af meer niet

Binnen doen in de winkel.
Duh.