iPod nano & shuffle

Hee allemaal!
Ik ben van plan om een nieuwe mp3/mp4/iPod te kopen, maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de nieuwe iPod nano, deze: [NORML]http://images.apple.com/e…erview_hero1_20100901.png[/NORML], of met de iPod shuffle? (http://d029042-s01.bytecd…fhi_orng_wbuds_screen.jpg)
Want ik vraag me af of het niet irritant is dat er geen schermpje op de iPod shuffle zit, en dat er maar 2 GB geheugen opzit.
En of het schermpje van de iPod nano niet te klein is?
Alvast bedankt!

ik heb een ipod shuffle ik vind het echt super irritant dat er geen schermpje opzit

M’n nicht heeft de shuffle en ze vindt het best een kutding omdat er geen schermpje opzit… M’n andere nicht heeft de nano en hij is wel fijn opzich, alleen is het moeilijk om normaal liedjes uit te kiezen of wat dan ook omdat hij zo klein is.

ik zou als ik jou was geen shuffle nemen, daar krijg je echt spijt van.
als je de shuffle niet voor sporten ofzo gebruikt is ie echt niet chill…
maar die andere ziet er wel leuk uit, daar kan je tenminste op zien wat je luistert enzo

Oke, bedankt voor de reactie’s!
Ik ben nu met mijn oude mp3 muziek aan het luisteren, maar daar is het schermpje van kapot, en dat vind ik ook al best irritant, dus ik denk dat het de shuffle dan sowieso niet word.
Maar ik had ook gehoord dat iTunes nogal een vervelend programma is, klopt dat?

Naah ik vind iTunes wel een goed programma!

Nee hoor, iTunes is heel fijn :slight_smile:

Ga dan voor de langwerpige Ipod Nano.
8 gb, kost iets meer, maar dan heb je ook meer.
Ik ben zo dankbaar dat ik die ooit gekocht heb. Geweldig ding!!

Bedoel je deze: http://www.zdnet.be/zd_images/2008/38/080918_nano2.jpg ?
Die kun je toch niet meer kopen in de winkel, of wel?

ik vind itunes echt waardeloos, het loopt de hele tijd vast op mijn pc. eerst vond ik het echt superchill maar ik ben er nu echt klaar mee. moet ik steeds een nieuwe versie downloaden, dan looptie weer vast en wil het hele programma niet meer afsluiten… mjah als ht fatsoenlijk werkt is het wel chill hoor :stuck_out_tongue:

Btw ik had tot dit jaar een nano 1st generation (zo eentje die toen alleen nog maar in zwart of wit te krijgen waren) maar heb nu een touch, en ik hou van dat ding. maar een schermpje is wat de meeste zeggen wel handig, zie je wat je luistert enzoo…

Oke, dankjewel!
Maar kun je die oudere ipod nano’s nog kopen in de winkel?

Ik wilde een tijd geleden ook per se zo’n oude iPod nano, omdat die nieuwe mij verschrikkelijk leek. Uiteindelijk veel gezeur gehad met webwinkels en zo, want ik had online besteld, maar dan kon het ineens weer niet geleverd worden en zo blabla.

Uiteindelijk ben ik toch voor de nieuwe gegaan, en deze heb ik nu sinds november en ik vind hem geweldig. Ik ben ook al helemaal gewend aan het feit dat 'ie zo klein is, en het touchscreen is fijn, en het geluid is verder gewoon hetzelfde. Enige minpuntje voor mij is dat je er geen video’s op kan zetten zoals bij de oude, dus ‘langwerpige’ iPod nano. Maar gelukkig kan ik op mijn mobiel wat filmpjes zetten.

Succes met zoeken :slightly_smiling_face:

Die oude nano’s kun je trouwens niet meer kopen in de winkel nee.

Oke, thanks! Ik denk dat het dan toch de nano wordt! Want er is nu ook ipodmania bij de mediamarkt, dus gaat er nog 20 euro van de prijs af. :grinning:

ipod touch 3g FTW