Ipod nano probleem.

Hee,
ik kan normaal altijd mijn ipod (nano) aansluiten zodat hij oplaad en nieuw gedownloaden nummers erop zet (via limewire gedownload) via Itunes word het erop gezet. Maar nou staat er als ik hem aansluit: De aangesloten Ipod kan niet worden geidentificeerd. Sluit hem opnieuw aan en probeer nog eens.

Ik heb het al meerdere keren geprobeerd maar het lukt niet weet iemand hoe dit komt?

Iemand?

Misschien heb je een nieuwere versie nodig?

Volgens mij heb je hem dan een keer verkeerd losgekoppeld, tenminste ik had het ook een keer en iemand zei dat toen tegen mij. Dan moet je hem zeg maar even op een andere computer aansluiten, je iPod, en dan goed loskoppelen. Als het goed is doet hij het dan weer. Ik hoop dat het werkt.

Heb ik de laatste tijd ook vaak, maar na een paar keer weer loskoppelen en weer aansluiten gaat het bij mij weer over.

een paar keer loskoppelen en aansluiten.
Geen effect? Reset de ipod (staat overal op internet hoe het moet)
en sluit aan. Als hij het dan nog niet doet; is je ipod leeg/bijna leeg? Laad hem dan eerst via een stopcontact op. Als hij het dan nóg niet doet, visit the applestore;)
(ik heb de alleroudste nano, dit is me vaak genoeg overkomen, ik vertrouwe erop dat het je lukt:P )