Ipod nano hoesje

weet iemand waar je een hoesje kunt kopen voor een ipod nano, die nieuwe dus, ik wil nl niet zo’n dure kopen, dus die echt van apple, die zijn 30 euro namelijk, dus, weet iemand waar je een goedkopere variant kunt kopen?

volgens mij heb ik die gezien bij d media markt maar weet t nie meer zeker

Ik heb er ook1 nodig, dus ik volg dit topic ook eventkes.

Dat zijn die dure toch?
Nouja ik kijk in ieder geval even, dankje.

Oké
ik heb wel iets gezien bij de hema, maar ben vergeten of dat voor de nieuwe of oude ‘generatie’ is.

dat weet ik niet meer zeker dus, maar by d media markt hb j ook nog zo n ding wat percies t zelfde formaat heeft als de ipod nano, en daar hb j wel hoesjes vn als t goed is, geloof dt di hoesjes bij d meida markt ware maar weet nie mer zeker

ik denk bij de dreamland
kennen jullie dat in nederland?
ik denk het niet he?
anders weet ik ook niets

beschouw dit maar als een upje

geen idee…
op deze site heb ik mn ipod + paket besteld voor best goedkoop (lees; evenduur als nano in winkel zónder accessoires xD)
, dus msg hebben ze ook leuke goedkope hoesjes? : www.pixmania.com en dit is de pagina op site met ipod hoesjes: http://www.pixmania.nl/nl/nl/s_action/search/index.html
maar ik zie net dat ze toch best prijzig zijn… en dan nog verzend!

ikzelf heb doorzichtige van belkin, zat bij paket.
en ik heb deze, loveit <3

http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1118/store.apple.com/Catalog/nl/Images/TP779_lm.jpg

mrja. upje voor jou & succes! :wave:

wil je btw. een hoesje waar ook iets voor het scherm & scrollweel zit?
of waarbij je alles behalve scherm en scrollweel? of zo’n soort sok ofzo?
dan help ik wel ff zoeken, heb toch niiks te doen xD xx’

bij mediamarkt!, waar anders? (:sunglasses:

gewoon alles denk ik, is het handigste, anders komen er even goed nog krassen op je scherm

up

marktplaats?

koop liever niet over internet

ik had een hele leuke van paperchase, die zijn in iedergeval in de bijenkorf in den haag te koop,

ik heb een hoesje zelf gemaakt =D
omdat ze geen hoesjes meer verkopen
voor de ipod nano 2e gen.

Ik heb laatst op eBay een hoesje voor m’n iPod nano 4e generatie gekocht.
Kostte me 90 cent inclusief verzendkosten. Is natuurlijk een fake, maar ik had eerst dezelfde (gewoon helemaal doorzichtig) van 20 euro of zo o_O. En ze zijn echt… hetzelfde gewoon.

btw wat een up weer.

GOSH, wat zijn die afkortingen irritant…

die hebben ze nog online bij de kijkshop dacht ik… (ik heb zelf ook 2de generatie)

& pixmania is een geweldige site! heb daar ook mijn ipod 3 jaar geleden gekocht, en binnen 2 werkdagen was ie in huis. veel dingen zijn stukken goedkoper dan in de winkel!

Mijn moeder had er eentje van Apple voor 15 euro, maar hier heb je eigenlijk niks aan, upje dus!