Ipod Nano ; hoe uitzetten?!

Heej meiden, ik heb vandaag de nieuwe ipod nano gekregen maar heb geen idee hoe ik hem moet uitzetten?Mijn vriend zegt dat ie vanzelf uitschakelt maar ik vertrouw het niet echt.Kan iemand me meer uitleg hierover geven?Ik vind niets op de site!

ik heb ook net een nieuwe ipod nano en dat snapte ik ook al niet
maar volgens mij kan je hem niet helemaal uit zetten, alleen gewoon op standby als je op dat knopje drukt en je muziek op pauze zet

Nuja, best wel kut dat ze daar geen uitleg over geven!

ik dacht de play knop inhouden *als ik het me goed herinner is al weer 2 jaar geleden*

Je moet 3 seconden het pauze knopje indrukken, dan staat hij uit.
Dan zou ik hem als ik jou was vergrendelen haha, anders gaat hij zo weer aan! (:

Ik heb 'm ook (de nieuwe). Nu zo’n 3 maanden, en ik heb hem nog nooit uitgezet. Volgens mij kan het gewoon niet, maar ik ben er niet zeker van. Als ik niet meer wil luisteren zet ik altijd de muziek op pauze en maak ik mijn scherm zwart met dat knopje ‘bovenop’. Dan is het goed, de batterij gaat ook echt niet snel leeg als je dat doet of zo.

Geen idee hoe dat bij die nieuwe dingen werkt vind ze maar niks :stuck_out_tongue:
Ookal zien ze er wel lief uit maar ik hou het lekker mijn mijn 4e generatie ipod nano haha

OMG Ik lees nu dat mijn ipod ook gaat slapen in plaats van uit gaat. Wat stom xD

''How do I turn off the iPod nano then, you may be asking? You let it, or make it, go to sleep.

The iPod doesn’t really work in terms of on and off. Instead it only deals in awake or asleep.

''If you use your iPod for a minute or two and then set it aside, you’ll see its screen start to dim, and then eventually go black altogether. This is the iPod going to sleep. When an iPod is asleep, it uses much less battery power than when the screen is lit up and the music playing. By letting your iPod sleep you conserve your batteries for later.

You can also force it to go to sleep by holding down the play/pause button for a few seconds.’’

^ ja dat doe ik ook altijd
want er stond wel overal dat je 3 seconden op de play knop moest doen maar dan doet hij niks bij mij
volgens mij is dat voor de oude ipod nano haha

Maar meiden, ik heb het over de nieuwe ipod.XD
De touch :stuck_out_tongue:

Wil je nou weten hoe je de touch uitzet?
Waarom vraag je dan om de iPod Nano?

Ja i know. Maar blijkbaar gaan ze niet uit. De oudere dus blijkbaar ook niet. Ze gaan gewoon slapen.

Vind het maar raar ik wil hem gewoon uit hebben.

Nee ze bedoelt de nieuwe ipod nano. Die heeft ook een touchscreen :wink:

O oke, nevermind. :’)

Ja, ik ook!Vind het echt irritant. :s

Maar toch heb ik echt het gevoel dat ie uitgaat hoor als ik play ingedrukt hou :S

want de batterij gaat ook niet verder leeg dan dus dat kan nooit slapen zijn bij mij ;O

de ipod kan niet uit, het enigste hoe je hem uit krijgt is standby, oftewel de 3 seconden knopje en dan gewoon Locken, dan kan er niks gebeuren

Okay al die jaren dat ik een ipod heb gehad dacht ik serieus dat ie gewoon uitging :stuck_out_tongue:

Heb er ook nooit in verdiept haha Zwart scherm ooh hij is uit xD

ooh, dus die oude ging ook nooit uit maar slapen?

ach fak, slapen is hetzelfde als uit.

haha nooit geweten ik dacht ook altijd dat ie uit ging…
Maar idd daarom moet je hem locken want 1 druk op de knop en hij is weer wakker.
Gaar ding je zegt toch niet oh hee mijn ipod is in slaap gevallen?? :stuck_out_tongue:
Ik doe gewoon alsof hij uit is hoor. Mijn ipod shuffle heeft wel gewoon een uit knop gelukkig staat ook echt bij off :grinning:

Het pauze knopje een paar seconde ingedrukt houden, dan heb je een zwart scherm. En dan nog even locken.

En hij is wel gewoon uit dan, want er gaat geen batterij op ofzo