Hallo zijn er hier mensen met de nieuwste ipod nano? Want deze week is mijn ipod gejat (4g) en ik ging dus op de apple site kijken en ik zag dat de nieuwe ipod nano helemaal verandert is. Opzich wel handig zo klein met sporten. Maar ik ben bang dat ie te klein is en dat ik de klikwiel mis haha. Of ik moet een andere generatie van marktplaats gaan kopen een ipod classic lijkt mij opzich ook wel fijn alleen dan moet ik nog even door gaan sparen en mijn ipod is maandag gejat en ik mis hem nu al :’) dus ervaringen met de nieuwste ipod?
Mn broertje heeft 'm!
Dat klikwiel is VRESELIJK trouwens hahaha dus deze is veel beter. Alleen vind ik het touchscreen van deze… Erg wennen. Haha!
Maar ja; je kunt er genoeg op doen; scherm kan draaien… Best handig.
Ben zelf geen fan meer van iPods (wél van iPhone!! hahaha) dus ja… Wilde toch even reageren.
PRIMA DING :d
Mij lijkt het een rot ding veels te klein. Ik hou van de nano zoals die was gewoon met zijn wieltje. Snap ook niet dat ze het opeens veranderen in een touch ding. Ik zou de nieuwste zelf nooit kopen.
Ik heb 'm, had eerst ook die andere nano maar vind deze ook wel fijn!
Wel even wennen met touchscreen maar ben er wel tevreden over!
Ja ik ben ook bang dat ie te klein is, maar het is wel handig met sporten. En de oudere ipod’s zijn nergens meer te verkrijgen.
Is het zo dat je deze ipod elke dag moet opladen omdat hij niet uitkan?
Oh die hele kleine vierkante? Me zusje heeft hem, hij is best fijn hoor en niet te klein . Alleen we weten niet hoe hij uit moet, en daarom is hij wel heel erg snel leeg.
Maar bij mijn vorige Ipod kon je hem uitdrukken door de pauze knop in te drukken samen met de hold ding :’) Kan dat bij deze dus niet?
mhm. Ik twijfel zo, het liefst heb ik mijn oude Ipod gewoon terug haha.
^ Nee, dat kan niet. Kan je niet op marktplaats kijken?
Geen enkele ipod kan uit dus dat zal geen verschil maken Ze gaan slapen en verbruiken dan niks of misschien bijna niks.
Ja maar ik zag op internet dat die nieuwe helemaal niet uit kan ofzo. Ook niet zoals de vorige ipod’s.
Tja misschien overweeg ik wel via marktplaats maar mijn moeder vindt dat niet zo leuk :’)
Volgens mij werkt het gewoon hetzelfde lang de play knop ingedrukt houden en dan wordt het scherm zwart en is ie zeg maar uit.
Er zit geen play knop op de nieuwste nano
^ Oh wtf xD Hoe werkt dat ding dan als je niet op play kan drukken ? =S
Touchscreen! Er zit alleen een knopje op voor beeld aan/uit en geluid harder/zachter.
Maar gaat je muziek dan vanzelf afspelen ? En wat nou als je je liedje wilt pauzeren ?
Ik vind hem op dit filmpje er wel weer erg handig uitzien:
http://www.youtube.com/watch?v=VKNIjKTFEo0
aargh. twijfel.
ik snap dat gedoe met dat opladen ook niet , ik laad dat ding ook echt elke dag op!
Kon die Steve Jobs dan niet bedenken dat het wel handig zou zijn om er een play knop zoals bij de vorige ipod’s erop te zetten? :’’)
Nee je kan op het beeld laat maar zeggen steeds doorschuiven. Dus als je in de artiestenlijst bent kan je met je vinger naar links, dan komt je bij de artiest, en dan nog een keer naar links bij het nummer, dan nog een keer naar links bij terug/play/door.