iPod laten graveren

De titel zegt het eigenlijk al; ik ga een nieuwe iPod kopen van het geld vaan mijn verjaardag, maar als je een iPod koopt via internet, kan je hem gratis laten graveren, en dat zou ik wel heel leuk vinden, maar ik ben bang dat ik er dan een tekst op zet die ik na 3 jaar niet meer mooi vind…
Wat hebben jullie op je iPod laten graveren?

Ik heb er niets op laten graveren, ben ik blij mee ook. Na een jaar vind ik zo’n tekstje toch weer stom en lelijk :'D

Ik heb er niks in staan.
Maar als ik iets zou laten graveren zou ik ‘Ceci n’est pas un(e) iPod’ doen. :'3

ik heb er mijn naam in staan, maar het is zo klein dat je het nauwelijks ziet eigenlijk. en de achterkant bekijk je toch nauwelijks. gewoon doen wat je leuk lijkt dus! het is geen tattoo hè, 't is maar een iPod :wink:

ik zou denk ik gewoon mijn naam op laten zetten… dat raak je tenminste nooit zat, en als jem kwijt bent weten mensen van wie die is(A)

Je zou alleen je naam erin kunnen graveren. Daar zit je toch de komende 3 jaar nog aanvast.

Inderdaad, ik zou ook je naam er in doen, word nooit lelijk en die draag je je hele leven bij je ;d!

ik heb, iLotje van Lotte, 2nd generation
op mijn vorige had ik alleen: iLotje van Lotte

Leb´ die Sekunde

Ik zou een kort zinnetje doen, ik zou zelf Live Laugh & Love doen omdat dat mijn ‘motto’ is. Haha.

Ik heb op mijn laptop laten graveren
“property of Hoi-Yi Ho”
(omat “hoi yi ho” mijn naam is

DEZE IPOD IS VAN (NAAM)

er staat alleen mijn naam op.

Me broer heeft erop te staab: Music on, World off.
Zelf heb ik geen iPod :frowning_face:

Is wel niet handig mocht je hem ooit kwijt willen, staat er je naam op.
Maar okee :’)

Niets, m’n broer heeft die nieuwe Nano en de tekst is ZO klein ha.

Ik kreeg er één van mijn ouders en ze hebben mijn voornaam en achternaam erop gezet ;’) Maar het maakt mij niet veel uit het is maar een Ipod.

Ik zou er niks opzetten, voor het geval je het ooit zou willen verkopen oid.

Heb het ook laten doen ik heb gewoon me nikcname itachi-hime en daaronder mijn echte naam gedaan :stuck_out_tongue: heb hem nu bijna 2 jaar en tjaa vervelen diet het niet want ik kijk er nooit naar haha

Ik heb m’n naam er in staan, handig als ie gejat word :stuck_out_tongue: