Ipod kwijt, leven kwijt!

haj, k heb een ipod nano en ben hum nu kwijt :’(
wie is hier zo nogmeer de ipod nano of welke dan ook kwijt geweest?

en vervolgens waar lag hij?
dan kan ik ook eens kijken of die van mij daarligt :slightly_smiling_face: alsvast bedankt! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mijne is kapot, maar om hier nu een speciaal topic voor aan te maken…? :flushed:
Doorzoek gewoon het hele huis, je tas, broeken etc.

Eens met intheface.
En leven kwijt? Dan heb je echt een zielig leven.

Dit is der eerste bericht, dus zal der niet serieus nemen

Ik heb ook een ipod nano gehad, maar die is gestolen geweest. God, die heb ik gemist! Ik heb nu na lang zagen bij mijn ouders een ipod touch gekocht en geloof me, het leven is veel leuker met muziek.:laughing:

Whahaha dus als ik zeg dat ik mn ipod heb teruggevonden in het medicijnkastje van m’n tante ofzo ga jij daar ook zoeken of jij em daar misschien ook hebt laten liggen… of als ik em hem teruggevonden tussen m’n dvd’s ga jij daar ook zoeken… of snap ik het nu niet… :laughing::laughing:

Kijk eens achter je bed, mijn gsm was ik daar eens kwijt… geen mens die eraan denkt om daar te zoeken xp

Das echt vergeten kut!
Doorzoek al je tassen, zakken en je kamer.
Anders ben je hem toch echt ergens bij iemand vergeten.
School, werk, vriendin, stad?

nou bedankt iniedergeval:)

haha, ja daar valt de mijne meestal ook :grinning:

OT: Goed zoeken!
Succes!

op mijn mp3 speler (mijn oude, versleten, grote, lelijke, mp3speler) kunnen max 50 liedjes.
Daar ga ik dus dood aan, geen geld voor een nieuwe, fatsoenlijke
35 zijn er al van Owl City
10 van Lights
en dan heb ik die andere 5 die ik steeds verander!!

haha toevallig dacht ik twee weken geleden dat ik hem kwijt was!! mijn slaapritme was helemaal verstoord en mijn opwegnaarschool-ritueel was saai!!
maar ik heb hem gisternacht gevonden, ik kreeg letterlijk een ingeving snachts… hij lag in een sporttas die ik héél soms gebruik!

ik was ooit mijn ipod touch kwijt
dan is je leven pas geruineert XD
was ook nog zo slim om er geen code op te zetten, dus iemand die hem gevonden had kon gewoon op mn hyves en msn (automatische login)
en ook supergenante foto’s enzo stonden er op, en ook bij notities had ik zo n genante dingen staan zoals: eetdagboek van carmen, en dan stond er zo:
wat carmen NIET mag eten vandaag
ja heel stom ja
had meteen ww veranderd op msn enzo,
en heb nu een nieuwe =D

dan zoek je een nieuw leven?

Ik heb altijd back-up dingen (dus gewoon oude mp3tjes etc.), dus ben nooit echt ‘verschrikkelijk’ wanhopig.

Jha het dat mijn leven dan vergaat maar gewoon ik ben nix zonder muziek!

JE SCHOENEN.
kijk daar in (:

koop een nieuwe ipod? niet dat je er dan gratis een leven bij krijgt want die had je al niet als je zoeen topic opent xD

haha leuk hoor boeit mij dat ik wil gewoon weten waar mijn ipod ligt maar ik heb zeker een leven anders zou ik hier nu niet typen? :S achja boeie

zoek het dan ik weet toch niet hoe je huis er uit ziet…