Ipod kapot, verzekering?

Hoihoi!

Gister is mijn Ipod Touch kapot gegaan. Hij zat in mijn tas, en in mijn tas is een flesje gaan lekken. Je raad het al: het water wat in dat flesje zat is volledig in/over mijn Ipod gekomen.

Nu vroeg ik mij af, kan ik dit regelen via de verzekering? Valt dit onder inboedel ofzo? En zo ja, hoe moet ik dat dan aanpakken?

Iemand een soortgelijke ervaring gehad?
Dankjewel alvast!

Heb je een speciale verzekering voor je iPod afgesloten? Het lijkt me niet dat dit onder inboedel valt.

nee, heb er geen speciale verzekering voor afgesloten, maar ik hoor heeeeel vaak verhalen over mensen die gewoon een nieuwe kregen van de verzekering. zelfs een keer een verhaal over iemand bij wie hij op vakantie kapot ging, en dat diegene een nieuwe kreeg van de reisverzekering. XD

Je kunt altijd even je verzekeringsmaatschappij of assurantiekantoor bellen. Denk eerlijk gezegd niet dat het lukt, aangezien het je eigen schuld is dat er water in gekomen is.

Je kan ook altijd proberen bij de Apple winkel langs te gaan, en zien wat zij zeggen. Het is mij al eens voorgekomen dat ik binnen vijf minuten met een nieuwe buiten stond. En anders moet je ze (je verzekering) gewoon bellen en vragen of je ervoor verzekerd bent.

wow echt? het is wel echt al anderhalf jaar geleden dat ik hem gekocht heb.

ik heb de verzekering gebeld en ze zeiden dat ze zouden kijken wat ze konden doen. moest het hele verhaal even mailen.

ulgh, nou, kreeg hem inderdaad niet verzekerd. -.- er mag hier een slotje op.

vervelend voor je!