ipod/itunes probleem HELP?!

ik zit met een probleem, ik luister altijd als k achter me laptop zit de muziek van me ipod via itunes en laatst toen ik mn ipod uit de usb haalde was ineens ALLES weg, en ik heb niks gedaan ofzo :cold_sweat:
nou wou k dus gewoon alles weer erop gaan zetten, maar dat lukt dus niet -.-
hij gaat telkens vanalles lopen synchroniseren en dan doettie heeel traag en dan geeftie aan dat de vereiste schijf niet is gevonden,

en als ik muziek uit mn muziekbibliotheek wil slepen naar mn ipod dan komt er zon rondje met een streep erdoorheen te staan van dat je t daar nie heen kan slepenā€¦

egt very weird :anguished:?

dus ik hoop dat iemand me kan helpen,
alvast heel erg bedankt!!

Probeer alles eventjes te resetten, dus Itunes helemaal afsluiten, je Ipod resetten, je usb-kabeltje (met Ipod) uit je computer en open Itunes dan opnieuw, download de liedjes opnieuw, sleep ze er naar toe en plug je Ipod in. Misschien dat hij het dan doet?

bedankt voor de reactie, maar nee dat hielp niet k heb mn ipod al 2 keer reset en ik heb itunes ook al een keer opnieuw geinstaleerd :S

had ik ook last van!
weet niet of je ook in itunes afspeellijsten hebt,
maar anders moet je een afspeellijst maken en daar je muziek in doen en doen en die afspeellijst op je ipod synchroniseren.
dan staat de muziek er wel op als het goed is.
:wink: