IPod geleend maar hij werkt niet meer...

Hee,

Ik heb de IPod van mijn zus mogen lenen omdat die van mij stuk was en ik onder het huiswerk maken graag muziek wil luisteren. Nu heb ik mijn eigen IPod terug en moet ik de haare terug geven, maar hij doet het niet meer terwijl ik er niks mee gedaan heb…

Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
Hij was al 6 jaar oud dus een nieuwe kopen lijkt me raar, maar misschien moet ik haar geld geven?

Alvast bedankt.

heb je hem perongeluk laten vallen ofzo?

probeer eens een aantal seconde de ronde toets ( onder menu toets) en de pauzeer toets samenin de drukken( 8 sec) ?

het is je zus… wat boeit het…

Ja!

Ik vind je username wel erg typisch voor dit topic. :grinning_face_with_smiling_eyes:

ahw wat stom! bij mij werkt het altijd, jammer!

Hebben je ouders een AVP verzekering?

Inderdaad ja. Daarbij denk ik ook niet dat het voor jou geldt aangezien jij en je zus familie zijn.
Maar informeren kun je altijd doen!

Op elk electronisch aparaat zit een ieniemienie klein gaatje (vaak naast een andere opening/ aansluiting).
Als je daarin prikt met een naald iets iets dergelijks, gaat het aparaat resetten =)

Zo als mijn zusje zo zou denken zou ze nu met een blauw oog en een kaalgeschoren kop rondlopen.

ik denk dat ie gewoon kapot is door de leeftijd.

als ik iets van mijn zus kapot maak, of zij van mij, vragen we elkaar geen geld ofzo…

Als je je IPod reset is alle informatie erop weg. ALLES.

cool.

Het is toch je zus? Ik denk niet dat ze erg kwaad op je zal zijn. Bovendien heeft ze dat ding al 6 jaar dus ik vind niet dat ze het jou kwalijk moet nemen aangezien de gemiddelde levensduur van een IPod 4 jaar is. Je ouders kunnen een nieuwe voor haar kopen, want dat ding zou toch al kapot gaan.

Uiteraard is alles weg als je 'm reset. Maar muziek is snel genoeg weer erop te zetten en als ie het daarmee weer doet.

dit klinkt misschien gemeen, maar ik zou hem gewoon teruggeven aan haar en niks zeggen.

Dat had ik ook altijd! zie je wel het apple teken als je hem opstart? Als dat teken niet verlicht wordt, moet je even flink op de zijkant van je ipod slaan. Dan even dat knopje aan de bovenkant aan en uitdoen, en done!

-