Ipod doet het niet meer!

Ik heb pas sinds een maand of iets langer mijn Ipod. En ik heb hem vanmiddag in mijn radio gestopt die ik net nieuw heb, en nu doen de knopjes het niet meer, hij reageert helemaal niet. Als ik hem schud doet mijn Ipod het wel, alleen de knopjes niet. Middelste en menu knop in drukken om hem af te sluiten doet hij wel, maar daarna nog steeds de knopjes die het niet doen. Hij moet het wel weer gaan doen, ga overmorgen op vakantie!

Weet iemand wat je dan moet doen? Ik hoop het echt.

misschien helpt het om het middelste knopje en de menu-knop tegelijk ingedrukt te houden. niet te snel opgeven, je moet behoorlijk lang ingedrukt houden 10 seconden ofzo! dan reset dat ding helemaal, en als het niet lukt zou ik teruggaan naar de winkel

En als ik hem weer in die radio stop en ik druk op pijltje rechts voor het volgende nummer gaat hij doorspoelen, maar niet naar het volgende nummer.

Ja, dat had ik al gedaan. Dan start hij hem opnieuw op, maar dan doen de knopjes het nog steeds niet.

ook als je 'm van de radio af haalt ?
en werkt het ook niet als je 'm op iTunes aansluit ofzo ?
beter ga je terug naar de winkel als je nog garantie hebt krijg je zo een nieuwe mee! [weet ik niet zeker hoor, maar apple heeft vaak wel goede service]

Ja, ook als ik hem van de radio afhaal.
Als ik hem aansluit op de computer gaat het wel synchroniseren, maar de knopjes blijven het niet doen.
Ik denk dat ik maar even ga kijken of ik nog garantie heb!

Dat zou wel slim zijn ja.

Ja. :pensive:

Heb je hem al geprobeerd te herstellen via itunes, ik weet niet of dat ook hiervoor helpt maar je kan een poging wagen… Als mijn ipod flipt en ik herstel hem doet hij het altijd weer

Ik wilde net aan mijn broer laten zien dat hij het niet meer deed, dus ik pak mijn Ipod en hij doet het ineens weer! Dus, probleem opgelost.