iPod Classic vraag

Hoi,
Ik heb een zwarte iPod Classic 160 gb. Ik heb al mijn muziek op itunes staan op mijn eigen laptop. Wat nu het probleem is, die laptop staat op crashen. Het laatste wat ik wil is dat al mijn nummer verloren gaan/ik nooit meer muziek kan toevoegen…Nu vraag ik me af of ik op een of andere manier al mijn muziek van itunes op een andere laptop kan zetten thuis. Zodat ik in het vervolg gewoon altijd daar muziek ga downloaden en toevoegen. Ik hoor vaak dat je maar op 1 computer kan synchroniseren, en nu die laptop gaat vraag ik me echt af wat ik moet doen.
Alvast bedankt!

Ik had iets soortgelijks; mijn laptop was gecrashed en mijn muziek stond alleen nog maar op mijn iPod. Toen heb ik op internet een programmatje gevonden dat Pod to PC heet en daarmee heb ik al mijn liedjes op een andere computer in de iTunes bibliotheek kunnen zetten.

Dat was trouwens wel echt iets wat lang duurde, omdat je bij de gratis demo versie maar tien nummers per keer in je iTunes kan zetten.

Ja dat heb ik dus nu precies ook. Oh hm, dat lijkt me inderdaad lang duren heb namelijk iets van 1000 nummers dat duurt een eeuwigheid… naja ik kan het proberen!Dankje.

dubbel

je hebt toch een cd rom gekregen bij je ipod? als je die gewoon installeerd op een andere pc kan je je ipod gewoon aansluiten lijkt mij (:

Hm die heb ik allang niet meer denk ik. Ik heb ook nooit een cd rom gebruikt om mijn iPod te installeren.

Misschien even in je gebruiksaanwijzing kijken?

Ja… meer?UP

je kan (met mijn ipod) in elke computer met itunes :slightly_smiling_face:
ik hoop dat het jou ook lukt!
maar zet anders je muziek eventjes zolang op telefoon (a)
xox

Welke iPod heb je dan?
Nee ik denk niet dat ik zoveel nummers op mijn telefoon kan zetten.

Met iTunes kan je geen muziek terugkopiëren, daarom vind ik het ook zo’n rotprogramma! Maar je hebt inderdaad programmatjes daarvoor. Toen ik een nieuwe laptop kreeg heb ik met Aiseesoft iPod alle muziek terug gekopieerd. Dat programmatje is wel gewoon gratis (:

iTunes kan je trouwens gewoon gratis via de officiele website downloaden.
Je kan sowieso niet maar met één iTunes synchroniseren. Ik heb wel eens gehoord dat het er max. 5 kunnen zijn of zo. Ik heb thuis 4 computer staan en ik heb mijn iPod met allemaal wel eens verbonden, dus het moet lukken!

back-up maken van alles maken en op een cd zetten?

^ idd of externe harde schijf of zo.

je kan je ipod gebruiken als harde schijf he!

Wat je doet je sluit hem aan - > naar deze computer → ipod in beeld!!!
Vervolgens kan je daar al je zooi terug vinden.
Wat je dus doet is de map met muziek kopieren en plakken in de map van de ipod. Je gebruikt dus helemaal geen itunes tijdens deze handelingen. Je kan de muziek dan ook niet luisteren op je ipod omdat het is opgeslagen als harde schijf.

Ook kan je documenten en school shit erop bewaren. Zoo handig.
Naja dan heb je al je muziek wel op de nieuwe comp mocht hij je ipod gaan leeghalen dan zet je het er zo weer op.