iPod Classic of Touch?

Hoi, ik weet dat hier al veel topics over zijn, maar die vond ik niet echt duidelijk genoeg.
Ik twijfel of ik de iPod Classic of Touch ga kopen…
Classic is erg handig, met dat 120GB-geheugen
maar Touch heeft draadloos internet, en aangezien ik vaak internet nodig heb, of in het station (waar een hotspot is) soms lange tijd moet wachten, kan ik dat wel gebruiken

Heeft iemand ervaring met de iPod Classic of Touch?
En kan die de voor- en nadelen er even van zeggen?
Is er iemand die hem al een tijdje heeft? Want het is nogal moeilijk om te zeggen hoe goed of slecht hij is, als je hem maar net hebt?

Wil je hem alleen voor muziek gebruiken?
Of wil je per se ook e-mailen, internetten enz. (moet je wel extra voor betalen)
Ik heb de Classic 30GB, en sinds ik hem gekocht heb zijn we onafscheidelijk x] Hij werkt super, heeft mooi geluid, als je écht van muziek houdt, moet je die kopen.
(De Apple oordopjes die je erbij krijgt gaan wel snel kapot, als je ze vaak gebruikt. Ik ben aan mijn tweede setje oordopjes toe)
Ikzelf vind de iPod Touch een beetje een onding, want ik heb behalve thuis geen internet of e-mail nodig.

www.kieskeurig.nl ← kun je zoeken naar recensies en iPods met elkaar vegelijken.

Succes,
xx

vooral muziek, maar als er andere functies bij zijn vind ik dat best wel handig xD
maar bedankt voor de uitleg

ik zou kiezen voor classic. geen ervaring mee ofzo, maar video vind ik maar niks

ik zou het niet weten.

up dus

Trouwens, is 120 GB niet een beetje héél erg veel? Wat wil je er allemaal op gaan zetten?

Ik heb 30 GB, en ik heb er pas 4 vol…

haha bij ons verkopen ze nergens ipod classic met minder geheugen
geen idee waarom

Dat is nogal vreemd, ik kan me niet voorstellen dat ze alleen met 120 GB verkopen. Of je moet een Nano (8 of 16 GB) kopen.
Ik kocht er echt geen van 120 GB x] veel te veel.

die nieuwe nano’s zijn btw superlelijk
nuja, 8GB is voor mij ook al voldoende hoor, maar ik mag geen muziek op de computer laten staan van mijn ouders… omdat dat nogal veel plaats inneemt

kheb ipod nano met 4 GB en ik vind het ding best leuk x’D
njaaa. zoveel muziek heb ik ook weer niet (A)

touch

Dat is overtuigd :grinning:
maar heb je ook een reden?

er zijn ook nieuwe ipod nano’s uit!!
ook een die je moet schudden om te shuffelen!!
maar k vind bij de touch te weinig geheugen zitten voor de opties
en bij de classic te veel haha

heb zelf n ipod video met 80GB.
maar ik gebruik hem ook als externe harde schijf

up?
idd, de touch heeft te weinig geheugen in verhouding met wat hij kan
en de classic is enorm veel :open_mouth:

Ja, oud topic, maar als ik een nieuwe aanmaak is het ook weer niet goed.
Wánt, ik zit ook met deze keuze. Touch met 16 GB, of een Classic 160 GB. Ze hebben in de winkel geen Classic’s meer met minder GB toch?
Touch is wel leuk met dat touchscreen, en internet enzo. Maar ik denk ook; Ja waar stop je nou, weet je wel. Plus dat ik 16 GB wel te weinig vind. Dat heb ik zo vol, aangezien ik altijd en overal m’n muziek meeheb en vanalles door elkaar luister.
En Touch heeft iedereen… Naja, wat vinden jullie? =]

Ik zou kiezen voor de touch.

Touch vind ik echt niks, dus ik zou voor de Classic gaan

Als je op internet wilt en spelletjes wilt spelen zou ik voor Touch kiezen,heb je alleen wel minder muziek. Ik heb de Classic met 160 GB omdat ik touchscreen verschrikkelijk vind,en omdat er ontzettend veel muziek op kan en films ed,en omdat ik de Classic persoonlijk véél mooier vind.

Touch,

je kan ermee

-smsen

• spelletjes downloaden
  • internetten
  • wifi’en
  • het is gewoon vollediger dan een Classic

Classic! Ik had 'm ook gekocht als ik 'm niet te duur vond voor een MP4.

Touch vind ik persoonlijk te groot en onhandig. Hij is zo’n 2 keer zo groot als een telefoon en je kunt er niet eens mee bellen. Je zou beter een iPhone kunnen kopen dan een iPod Touch, maar dan moet je wel een geldboompje in je achtertuin hebben. iPod Touch vind ik écht niks.

I vote Classic!