Ipod, afspeellijsten

Hé iedereen.

Ik heb al een tijd een ipod. Maar ik heb even een vraagje, ik heb super veel muziek. maar hoe delen jullie dat in met de afspeellijsten? b.v leuk, piano, rustig ( haha weet ik veel:P)
benik wel benieuwd naar kan niks vinden op internet…

x

Gewoon in Itunes een nieuwe afspeellijst maken en dan als je je iPod aansluit de lijsten selecteren die je wil hebben op je iPod (zo gaat het toch bij mij)
Ik heb ook een vraagje, ik download dus liedjes op limewire maar ze komen niet in m’n itunes en ik kan ze er ook niet in slepen???
x

je moet ze ook niet slepen?
ga naar linksboven bestand → bibliotheek → afspeellijst importeren → (zoeken waar het liedje staat) en dan staat het in je afspeellijst
of bedoel je wat anders?

ik heb deze;

remixen ; indemix.
nederlands ; nl
rustig ; chill
favorieten ; fav

Heeft iemand dan ook gelijk een idee -om maar even geen nieuw topic aan te maken- hoe je zeg maar vanaf de ene computer (waar je ooit mee bent begonnen) naar de andere computer gaat? Zonder dat de muziek en alles weggaat, natuurlijk!

Want ik heb een nieuwe computer, dus ik wil natuurlijk mijn iPod op deze nieuwe computer hebben. De oude is al weg, dus ik kan die bestanden niet overzetten,… *ja dom*
Iemand toevallig een idee? :’)

Sorry dat ik je topic verpest, haha

Gewoon inpluggen, vraagt comp of je dinges wil configureren met de computer en dan ja. Staat je muziek in itunes als het goed is. Trouwens wel eerst itunes downloaden x]

Ja ik heb een mac dus iTunes heb ik al :wink:
Maar dat doet hij dus niet, dan zegtie: wil je *blabla, weet het woord niet meer*? als je dat doet, dan zullen je oude gegevens gewist worden.
Dat zegtie dan :astonished:

Ik heb afspeellijsten met artiesten waarvan ik veel nummers heb, vind ik handiger dan steeds via artiesten te zoeken. Verder heb ik ook een afspeellijst met rustige muziek en een afspeellijst met de leukste Disneyliedjes. Ik wil ook nog een rock afspeellijst maken, maar dan moet ik nog even bedenken wat ik daaronder laat vallen :stuck_out_tongue:

Genius?