iPhone

Heee, ik wil graag de iPhone 5s kopen. Ik heb niet genoeg om hem ineen keer te kopen, maar ik wil niet wachten tot ik het geld bij elkaar heb gespaard aangezien ik graag foto’s wil maken op vakantie en mijn dslr-camera niet mee kan nemen(heb alleen handbagage en daar past hij niet meer bij). Dit betekent dat las ik hem voor de vakantie wil, ik een abonnement moet nemen. Dit kost me dan ongeveer €18 per maand en ik moet nog wat voor het toestel betalen. Dit is niet duurder dan wanneer ik het toestel los koop, maar ik vind het geen fijn gevoel om het elke maand 2 jaar lang te betalen. Het gevoel dat ik eraan vast zit, dan mis ik elke maand wel een hoop geld ipv in 1 keer. Maar wil hem echt nog voor de vakantie hebben.

En mensen die ervaring hebben met een abonnement? Bij dit abonnement betaal ik ongeveer €270 voor de iPhone en vervolgens €18 p/m voor beltegoed etc en de rest van het toestel). Uiteindelijk kom ik niet duurder uit, maar het is toch wel elke maand iets minder natuurlijk(2jaar lang). Maar uiteindelijk kost het evenveel als wanneer ik het ineenkeer koop.

Dusss, is er iemand die ervaring heeft met iphone 5s? En abonnement(met wat voor mobieltje dan ook)? En is het fijn een abonnement of niet?

Is de iPhone 5s dit waard? Is de camera goed? Hoe is de camera? Alvast bedankt!

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-iphone-topic-115930.0.html