Iphone

Hye iedereen!! :slightly_smiling_face:
Ik wil echt al een lange tijd een iPhone, maar telkens komt er een nieuw model uit, en dan wil ik natuurlijk de nieuwste haha :stuck_out_tongue: Maar de nieuwste is vaak ook heel duur!! Ik heb pas reclame gezien voor de Iphone 6 (die pas volgend jaar in september uitkomt) en ik wil die zooooo graag!! Maar daar moet ik dus nog lang op wachten + ik ga hem ook niet direct kopen als hij uit is, want dan is hij meeeeeega-duur :wink: Ik wil nu toch graag een Iphone en dus heb ik een vraag voor jullie! :grinning: Zou ik gaan voor de Iphone 4s, de Iphone 5 of Iphone 5s? De 4s is de minst dure van de 3 en de 5s de duurste. Ik weet niet goed wat je meer met de 5s kan dan met de 4s en de 5 enzo. Dus zou ik graag jullie advies hebben! :slightly_smiling_face: Iphone 4s, 5 of 5s??? x

Ik zou de 5 of de 5s nemen.

Dan zou ik gaan voor de gewone 5. Zo superveel verbetering is er nou ook niet echt met de 5s. Als je van kleurtjes houdt kun je wel de 5c nemen.

Met de 4s zul je eerder een stop van updates krijgen dan met de 5, alhoewel dat zeker nog wel 2-3 jaar zal voortduren. Dan zou ik dus weer kijken naar formaat. De 5 is groter dan de 4s.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-iphone-topic-115930.0.html