iphone voor 100 euro!

Hoihoi,

Op marktplaats staan er allemaal
advertenties voor iphone’s voor 100 euro,
en ik wil er zo graag 1, of ik wil zo een Nokia 5800 XpressMusic .
Wat zal ik doen?
Verkoopt er iemand 1 van de 2 ofzo?
En is er op de Iphone gratis internet? :open_mouth:
xoxo

-

als je die koopt zit je wss wel nog aan hun abonnement vast ofzo…
aangezien de meeste iphones abo hebben.

en mijn buurvrouw heeft er een en je moet voor internet betalen, zij heeft abo incl. internet ofzoiets…
ik zou uitkijken idd!

Ik zou het risico niet nemen, bij een mobiel is het gewoon veel beter om het rechtstreeks van een winkel of van een persoon die je kent te kopen.

En tussen die 2 telefoons, zou ik een iphone nemen.

Ik zou de Iphone dan niet nemen, hoor. Als ie zo goedkoop is is het waarschijnlijk toch bedrog ofzo ö

ja,
ik denk het ook!
maar zal ik dan een
LG vieuwty nemen?
Samsung Star?
Of LG coockie?
welke is het handigst?

LG vieuwty nemen - deze heeft 5 megapixel!
Samsung Star? - deze is klein en best handig ofzo?
LG cookie weet ik niet?

Ik zou zeker niet die iphone nemen, je hebt best veel kans dat t een nepperd is.
& de LG cookie is echt een rot telefoon, altijd maar vast lopen. Ik heb er spijt van!
& de Lg vieuwty vind ik persoonlijk niet mooi, omdat ik hem heel dik vind.
Dus dan zou ik de Samsung star nemen!

lekker betrouwbaar ook.

Heeft iemand 1 van deze mobiels?

Samsung Star?
LG Vieuwty?
LG cookie
x

LG cookie valt af.

Ik heb de samsung star .
Hij is echt superfijn en je kunt er eigenlijk alles wel mee
Behalve gratis internetten .
Maar verder is het een hele leuke telefoon en ook de beste ( vind ik zelf ) in die prijsklasse .

mijn pa heeft em ook via internet besteld voor 100 euro, maar met abbonoment. hgij wou eigenlijk zonder, maar dat is niet mogelijk omdat apple een deal heeft gemaakt met T-mobile (of een andere maatschappij, zoiets iig) en dan 2 jaar 20 euro in de maand geloof ik.
als je wél zonder abbonement kan nemen, dan klopt het niet en is die illegaal, want de iphone mag niet zonder abbonement verkocht worden.
zo. :stuck_out_tongue:

en ik zou de iphone wel nemen, ik heb er even op mogen zitten en ik vind hem wel heel leuk :slightly_smiling_face:

de iphone heeft niet automatisch internet, daar heb je een abonnement voor nodig die dat heeft. meestal kost het ongeveer 10 euro per maand voor onbeperkt internet. ALs je een iphone op internet koopt ga je dus niet voor een abonnement. je kunt beter een abonnement nemen waarbij je de iphone gratis krijgt.

ik heb de LG prada 2, ook een fijne telefoon (al heeft ie wel wat nadelige dingen). ik betaal er 30 euro per maand voor, maar ik kreeg er ook een gratis horloge bij.

De lg arena schijnt ook erg fijn te zijn. en ik zou uit jous lijstje gaan voor de vieuwty.

(heel verhaal, maar ik heb me nogal verdiept in die dingen de laatste tijd, haha)

wat een kuttitel.

maar via marktplaats zou ik niet doen!

een vriendin an me heeft de viewty zij is er wel blij mee, alleen gaat die heel snel kapot (als bijna alle LG’s, dat wel), zij vind hem wel fijn .

Ik heb de LG Vieuwty (zwart) en ik ben er erg blij mee :slightly_smiling_face:
En de camera is voor een telefoon heel goed!

@ Fart,
haha
ja inderdaad,
ik keek er net naar en het is
irritant.

-

Maar,
ik heb gehoord dat de samsung star,
heel klein is ofzo. :stuck_out_tongue:
maar ik weet niet wat ik moet kiezen, de ene is weer dik met goeie camera, maar de mobiel gaat snel kapot ofzo maar ik ben wel zuinig met mobiele telefooons .:stuck_out_tongue:
zal ik dan maar

Lg viewtyy nemen omdat die een goede camera heeft?:stuck_out_tongue:
hihi

LG SUCKS ASS.
nooit nemen.

Altijd een samsung of nokia.

Waarom neem je een telefoon alleen om de goede camera? Je moet er fijn mee kunnen bellen en smsen. Het lijkt me niet dat je een telefoon wilt die na 4 maanden al zo goed als kapot is. De camera is maar een luxe bijzaak. Of is dit een zeer ouderwetse gedachte?

Koop geen iphone via marktplaats. En staan erg veel oplichters op!
En er zijn erg veel namaak iphones in omloop

http://www.iphoneclub.nl/…-kijk-op-marktplaats.html