IPhone / Samsung Galaxy S

Ik weet niet welke ik moet kopen! Iphone is duurder maar de Samsung heeft een groter scherm. Ik wil hem sowieso los kopen dus maakt het prijsverschil wel uit. Wie heeft ervaring met beiden of weet welke het beste is??

Euh, je vertelt alleen een nadeel bij de iPhone en een voordeel bij de Samsung (neem ik aan) Dus in dat geval samsung. Ik zou persoonlijk voor de iPhone gaan want die vind ik fijner.

Ik zou voor Samsung gaan.
Iphone is zo ontzettend duur, ik zou er niks mee durven. 1x laten vallen… ai.

Ik heb zelf geen ervaring met een Samsung, dus ik zou voor een iPhone gaan. Heb zelf een iPhone en vind het een hee fijne telefoon.

Ik heb een samsung galaxy en ik heb best spijt dat ik geen iPhone heb gehaald. Ik deed het toen ook vanwege de prijs en omdat je met een Android gewoon dezelfde dingen kan. Maar de kwaliteit is minder en ik ben eig wel een beetje Apple-fan. Als je het betalen kan zou ik voor een iPhone gaan.

Ik heb mijn Iphone nu een jaartje, hij is me echt al 100 keer gevallen, maar heb een heel goed hoesje eromheen (niet eens eentje die het voorscherm bedekt)
En er zit nog geen krasje op :slightly_smiling_face: ofja, echt een heel kleintje naast de start knop, van 1 cm ofzo haha
Dus mijn tip: iPhone met een goed hoesje

Samsung Galaxy S 2. Of eventjes wachten op de S 3 die van het zomer uitkomt. Ik heb hem zelf al vanaf juli en ben er nog elke dag super blij mee en helemaal geen spijt van gehad. Er zit geen krasje op en er zijn heel veel (gratis) apps op te vinden. Yes, ik zweer bij Android. :grin: