IPhone / Samsung Galaxy S

Ik weet niet welke ik moet kopen! Iphone is duurder maar de Samsung heeft een groter scherm. Ik wil hem sowieso los kopen dus maakt het prijsverschil wel uit. Wie heeft ervaring met beiden of weet welke het beste is??

Euh, je vertelt alleen een nadeel bij de iPhone en een voordeel bij de Samsung (neem ik aan) Dus in dat geval samsung. Ik zou persoonlijk voor de iPhone gaan want die vind ik fijner.

Ik zou voor Samsung gaan.
Iphone is zo ontzettend duur, ik zou er niks mee durven. 1x laten vallen… ai.

Ik heb zelf geen ervaring met een Samsung, dus ik zou voor een iPhone gaan. Heb zelf een iPhone en vind het een hee fijne telefoon.

Ik heb een samsung galaxy en ik heb best spijt dat ik geen iPhone heb gehaald. Ik deed het toen ook vanwege de prijs en omdat je met een Android gewoon dezelfde dingen kan. Maar de kwaliteit is minder en ik ben eig wel een beetje Apple-fan. Als je het betalen kan zou ik voor een iPhone gaan.

Ik heb mijn Iphone nu een jaartje, hij is me echt al 100 keer gevallen, maar heb een heel goed hoesje eromheen (niet eens eentje die het voorscherm bedekt)
En er zit nog geen krasje op :slightly_smiling_face: ofja, echt een heel kleintje naast de start knop, van 1 cm ofzo haha
Dus mijn tip: iPhone met een goed hoesje

Samsung Galaxy S 2. Of eventjes wachten op de S 3 die van het zomer uitkomt. Ik heb hem zelf al vanaf juli en ben er nog elke dag super blij mee en helemaal geen spijt van gehad. Er zit geen krasje op en er zijn heel veel (gratis) apps op te vinden. Yes, ik zweer bij Android. :grin:

Ik zou voor de Samsung galaxy gaan… Mijn pa heeft de Samsung galaxy S2, vooral voor zijn werk, en is er echt nog steeds heel tevreden mee, terwijl de moeder van mijn beste vriendin een iPhone had waarvan na 3 maanden de luidspreker niet meer werkte, terwijl ze er echt wel voorzichtig mee was (in een hoesje, nooit in een broekzak, etc). Ze is ermee naar de apple store teruggegaan, maar ze wouden hem niet meer onder garantie herstellen. Samsung is over het algemeen ook minder streng bij herstellingen onder garantie, Apple kan zich op dat vlak meer permitteren omdat er dagelijks tóch zoveel nieuwe toestellen worden verkocht.
Bij apple betaal je toch ook, wat ze ook zeggen, voor een groot deel voor de naambekendheid. Qua kwaliteit op een nieuw toestel zit er volgens mij echt niet zo veel verschil op.

^wow, dat bericht is net iets langer uitgevallen dan de bedoeling was (’:

Ik hoorde vandaag dat het produceren etc. van de Iphone nog geen 200,- euro per stuk kost. Dat bevestigt bovenstaand berichtje nog meer met dat je écht voor de naamsbekendheid betaald. Gewoon zonde, als je een (misschien wel betere) mobiele telefoon voor zoveel minder kan kopen.

Samsung, heb je tenminste gewoon android. Met een iphone zit je weer vast aan itunes ed.

http://www.compare-cellph…4S-vs-Samsung-Galaxy-S-II

^ Ik gebruik die site altijd als ik telefoons wil vergelijken. Het fijne is dat ze zowel redenen geven om voor de iPhone te kiezen als voor de S2. Dan kun je zelf bekijken welke sterke en zwakke punten voor jou het belangrijkste zijn.

Ach je hebt gelijk dat je voor Apple betaald voor het merk, dat is onvermijdelijk. Maar ik vind nog altijd dat een iPhone van betere kwaliteit is, iig het materiaal waarvan het gemaakt was. In het eerste jaar had ik weinig te klagen over mijn samsung, maar ik ben intussen met het tweede jaar begonnen en het internet is supertraag en de telefoon zelf valt zowat letterlijk uit elkaar. Terwijl ik ook gewoon normaal ermee omga. het is gemaakt van iets plasticachtig en die hele bovenste laag kan je er intussen afkrabben. Touchscreen werkt niet geweldig meer en ik moet wel 100x drukken voor een acfie… Ach ik ben gewoon enorm afgekickt. Ik heb het heel veel spijt dat ik niet voor een iPhone heb gekozen die houden het iig uit tot het einde van de abbo.

Ach je hebt gelijk dat je voor Apple betaald voor het merk, dat is onvermijdelijk. Maar ik vind nog altijd dat een iPhone van betere kwaliteit is, iig het materiaal waarvan het gemaakt was. In het eerste jaar had ik weinig te klagen over mijn samsung, maar ik ben intussen met het tweede jaar begonnen en het internet is supertraag en de telefoon zelf valt zowat letterlijk uit elkaar. Terwijl ik ook gewoon normaal ermee omga. het is gemaakt van iets plasticachtig en die hele bovenste laag kan je er intussen afkrabben. Touchscreen werkt niet geweldig meer en ik moet wel 100x drukken voor een acfie… Ach ik ben gewoon enorm afgekickt. Ik heb het heel veel spijt dat ik niet voor een iPhone heb gekozen die houden het iig uit tot het einde van de abbo.

Zelf heb ik een iPhone waarvan ik nooit had gedacht dat ik er zo gek mee zou zijn. Sinds een paar weken heeft een vriendin van mij de Samsung galaxy S 2 (waar ik ook even aan getwijfeld heb…) en ik moet zeggen dat ik deze ook wel erg gaaf vind! Het scherm van de Galaxy is naar mijn idee wel wat helderder. Als ik eerlijk moet zijn kun je bijna het zelfde met beide toestellen.
Als je wat de prijs betreft niet uitmaakt zou ik voor een Iphone gaan.

Ik ga dit topic even volgen!
Ik zit ook echt in een dilemma haha.
Zie het maar als een upje :slightly_smiling_face:

vriendin van me heeft galaxy ik heb iphone
ik vind iphone veel fijner in de hand liggen enz. maar ik hou ook totaal niet van enorme mobieltjes en t formaat van de iphone is voor mij echt max
verder vind ik ios ook fijner dan android (ik heb zelf hiervoor 2 jaar lang android gehad dus)

Persoonlijk zou ik dan een Galaxy S 2 nemen. In plaats van galaxy S. Als je die zou kiezen. Die lijkt meer op de iPhone en heeft een groter scherm. iPhone is duur, maar heeft wel geweldige software. Vind hem zelf ook fijner. Mja.
Als het qua prijs niet uitmaakt zou ik voor een iPhone gaan, heb je ook nogeens allemaal leuke hoesjes :grinning:

^Voor hoesjes moet je het niet doen, die zijn er ook genoeg te vinden voor de galaxy op ebay etc.

wacht op de galaxy s 3 :grinning: